مهران مدیری هم به مسعود کیمیایى رسید

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۸۰۱
مهران مدیری هم به مسعود کیمیایى رسید
مهران مدیری به جمع بازیگران فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی علی اوجی پیوست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مسعود کیمیایی که سال گذشته با فیلم سینمایی «خون شد» در جشنواره فیلم فجر حاضر بود، مدتی است پیش‌تولید فیلم جدیدش را آغاز کرده است.

پس از امیر آقایی و سارا بهرامی که به عنوان اولین بازیگران «خائن کشی» معرفی شدند، مهران مدیری هم حضورش در این فیلم قطعی شده تا در کنار این دو بازیگر ترکیبی متفاوت را تشکیل بدهند.

این اولین همکاری مشترک کیمیایی و مدیری است که پیش از این قرار بود در فیلم های «ضیافت» و «جرم» در کنار هم باشند که به دلایلی این همکاری شکل نگرفت.

«خائن کشی» چند بازیگر مطرح دیگر دارد که طی روزهای آینده معرفی می شوند تا این فیلم برای حضور در جشنواره فجر آماده شود.

داستان «خائن کشی» درباره چند رفیق است که در فضایی گانگستری می‌خواهند سر نخ موضوعی حیاتی را پیدا کنند و با افت و خیزهای زیادی مواجه می‌شوند.

قهرمان این فیلم کیمیایی هم مانند کارهای سابقش آدمی عبوس، جسور و با صفاتی مناسب با دنیای آرمانی آقای کارگردان است. این قهرمان قرار است با پوشش گانگستری (کلاه شاپو و پالتو) در این فیلم ظاهر شود که در خیابان‌های تهران دنبال پیدا کردن نشانی برای حل یک موضوع جنایی است.

در این فیلم ته مایه‌ای از خیانت به رفیق، عشق و سیاست وجود خواهد داشت. شنیده می‌شود که تقریبا دو سوم فیلم در خیابان می‌گذرد موضوعی که در فیلم های دیگر کیمیایی هم می توان دید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز