کاوه مظاهری و فیلم هایش را آنلاین ببینید

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۷۴۸۱۵
کاوه مظاهری و فیلم هایش را آنلاین ببینید
مجموعه آثار کوتاه فیلم‌سازان از هفته آینده اکران آنلاین می‌شوند.اولین فیلم‌های این مجموعه به آثار کاوه مظاهری اختصاص دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، پویان صدقی مدیرعامل وُدیو سامانه تماشای فیلم کوتاه، از اکران آنلاین مجموعه آثار کوتاه فیلم‌سازان سینما خبر داد و‌گفت: «خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد حضور جدی فیلم‌سازان و فیلم‌های کوتاه ایرانی در رویدادهای سینمایی مهم داخل و خارج از کشور بوده‌ایم. بخش اعظمی از این آثار که افتخارهای بسیاری در دنیا کسب کردند نمایشی عمومی و گسترده‌ای در داخل ایران نداشتند. در نظر داریم مجموعه آثار فیلم‌سازان تاثیرگذار و مهم را که عده‌ای هم‌چنان در سینمای کوتاه فعال هستند و برخی به سینمای بلند راه پیدا کردند، به صورت آنلاین اکران کنیم.در راستای همین برنامه قرار است مجموعه فیلم‌های کوتاه کاوه مظاهری که حضور قابل توجهی در جشنواره های داخلی و خارجی داشته از هفته آینده به صورت آنلاین اکران شود».

مدیرعامل وُدیو درباره جزییات اکران این مجموعه گفت: «فیلم‌های کوتاه «موچین»، «سوسک»، «گزارشی درباره مینا»، «روتوش»، «شهربازی» از آثار کاوه مظاهری هستند که از چهارشنبه سی ام مهر ماه، امکان تماشای آن ها از طریق «ودیو» سامانه تماشای فیلم کوتاه فراهم می‌شود».

کاوه مظاهری کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس، تاکنون چهار فیلم کوتاه داستانی و بیش از بیست فیلم مستند کوتاه و بلند ساخته‌است. فیلم «روتوش» از ساخته‌های مظاهری که در هنروتجربه اکران شد،در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی موفقیت هایی کسب کرده و هم‌چنین توانست برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر شود.

فیلم کوتاه «شهربازی» نیز پس از موفقیت در جشنواره فیلم فویل ایرلند به عنوان نماینده رسمی ایران در رقابت اسکار ۲۰۲۱ حضور خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز