عوارض چاقی در «سیمای خانواده»

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۲۸:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۸
برنامه «سیمای خانواده» با هدف بررسی چاقی و عوارض آن به این سوال پاسخ می دهد که آیا استعداد ابتلا به چاقی واقعیت دارد یا خیر؟

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «سیمای خانواده» با هدف بررسی چاقی و عوارض آن به این سوال پاسخ می دهد که آیا استعداد ابتلا به چاقی واقعیت دارد یا خیر؟ 

 دکتر تیرنگ سلطانی، متخصص تغذیه، با حضور در برنامه سیمای خانواده، موضوع مهم استعداد ابتلا به چاقی را بررسی می کند زیرا استعداد چاقی تنها استعدادی است که دوست نداریم شکوفا شود.

دکتر نیستانی در این برنامه بیان می کند برای سرکوب این استعداد چه کارهایی باید انجام دهیم؟

در ادامه برنامه سیمای خانواده امروز که حدود ساعت ۱۸ : ۱۲ دقیقه پخش می شود،دکتر اسدالله سیرجانی (خیر مدرسه ساز)، حضور دارد و درباره هدفش از انجام مدرسه سازی و لذتی که از این کار خیر می برد صحبت می کند.

در ۲ بخش آشپزی و هنری هم فاطمه قربانی ، کارشناس آشپزی با آموزش تهیه‌ی کیک سیب کرامبل و فرشید سبحانی ، کارشناس هنری، با آموزش هنر (اوریگامی) در خدمت بینندگان هستند.

برنامه سیمای خانواده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که با تهیه کنندگی علی اصغر صدیقی و اجرای هرمز شجاعی مهر-عباس طاهریان - فرشته ایزدی - ساجده سلیمانی - محمد رضا حسینیان - نعیمه خزایی و فاطمه رضاپور هر روز بجز جمعه ها تقدیم بینندگان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز