در چهارمین هفته فیلم اروپایی به صورت آنلاین برگزار می شود؛

گفت‌وگوی مهرداد اسکویی با فیلم‌سازان سوئدی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۵:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۴۹۴۳
گفت‌وگوی  مهرداد اسکویی با فیلم‌سازان سوئدی
فیلم «تنها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» موضوع گفت‌وگوی مهرداد اسکویی با سازندگان این اثر در سومین روز از کارگاه فیلم‌سازی چهارمین هفته فیلم اروپایی شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در سومین روز از کارگاه فیلم‌سازی چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی، سه‌شنبه ۲۰ آبان مهرداد اسکویی مستندساز ایرانی با شمیم برکه و آندره لارسون درباره فیلم «تنها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی این دو فیلم‌ساز به گفت‌وگو می‌نشینند.مهرداد اسکویی ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ با آندره لارسون و از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳ با شمیم برکه صحبت می‌کند.

شمیم برکه فیلم‌ساز ایرانی‌‌ ساکن سوئد، دارای مدرک دکتری کارگردانی فیلم از دانشگاه صوفیا است. او بیش از ۲۵ مستتد تلویزیونی برای کشورهایی از جمله ایران، سوئد، اوکراین و بلغارستان تولید کرده‌است.

آندره لارسون هم فعالیتش را با عکاسی خبری آغاز کرد و بعد به مستندسازی روی آورد. او اکنون شرکت سینمایی و تهیه‌کنندگی خود را تحت‌عنوان فانگو پروداکشن اداره می‌کند.

مستند بلند «تنها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» تاکنون در ۲۱ کشور به نمایش درآمده‌ و جوایز متعددی را کسب کرده است.

این گفت‌وگوها از صفحه اینستاگرام هنروتجربه به آدرس honarotajrobe@، صفحه اینستاگرام شمیم برکه به آدرس nordicav.production@ و صفحه اینستاگرام آندره لارسون به آدرس andrelarssonphotography@ در زمان اعلام شده قابل بازدید است.

در خلاصه داستان «تنها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» آمده است: کریستینا پالتنِ، زن ۴۵ ساله سوئدی، به سراسر ایران سفر می‌کند تا تعصب و پیش‌داوریش را درباره‌ فرهنگ و مردمی که چیزی درباره آن‌ها نمی‌داند به چالش بکشد و آنجا بود که به عمقِ نیاز بشر برای اعتماد پی برد…

«تنها از میان ایران، هزار و صد و چهل و چهار مایل اعتماد» از کشور سوئد ساعت ۲۰:۵۰ روز سه شنبه ۲۰ آبان و ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۲۵ آبان در سایت هاشور به شکل آنلاین و رایگان نمایش داده می‌شود.

چهارمین دوره هفته فیلم اروپایی از ۱۷ تا ۲۶ آبان ۱۳۹۹ مصادف با ۷ تا ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ برگزار می‌شود که در این برنامه ضمن نمایش آنلاین ۱۶ فیلم‌ مطرح اروپایی از سایت هاشور به صورت رایگان، نشست‌های نقد و تحلیل نیز به شکل زنده در اینستاگرام «هنروتجربه» تدارک دیده شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز