سعید شیخ زاده :

ماندگاری در اجرا کاری دشوار بوده و نیازمند تلاش است

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۶:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۵۵۸۲
ماندگاری در اجرا کاری دشوار بوده و نیازمند تلاش است
با افزایش شبکه های تلویزیونی ونیاز به حضور مجریان خوش صحبت و خوش سیما و جوان در میان تهیه کننده ها نیز اقزایش یافت و این اتفاق فرصتی را برای گروهی از جوانان فراهم کرد تا در این عرصه بدرخشند. علیرغم این فرصت گاها می بینیم که این فرصت ها اصطلاحا می سوزند و مجریان جوان نمی توانند از آن بهره مند شده و نام خود را ماندگار کنند.

خبرگزاری برنا به منظور یافتن پاسخی در مورد مجری موفق و شرایط با سعید شیخ زاده مجری جوان مسابقه «ایران» گفت و گو کرد و از او  در مورد تعدد مجریان و شرایط رقابت در این عرصه سوال کرد. شیخ زاده در پاسخ گفت:در مورد تعدد مجری ها که با توجه به افزایش شبکه ها بوجود آمد مسلما چاره ای وجود ندارد. جهان در حرکت است و هر روز باید استعدادهای جدید شناخته شوند. این افراد در صورتیکه موفق باشند ماندگار می شوند و در غیر اینصورت از گردونه این شغل جدا می شوند. شغل بسیار سختی است و ماندگاری در آن کاری دشوار است و عزیزانی که سال ها بوده اند و در کار پیشرفت کرده اند مشخص است که استعداد دارند. در رشد خود کم نمی گذارند و هر روز مطالعه می کنند  و افزایش دانش و آمادگی فکری و جسمی مانند فن بیان همه و همه باید به صورت مداوم باشد تا یک مجری حرکت رو به جلو داشته باشد.

وی توجه به فن بیان، آمادگی فکری و جسمی را از جمله مشخصات این حرفه دانست و افزود:به رغم اینکه تلویزیون فرصت های خوبی در اختیار مجریان جوان گذاشت گاها اجراهای خوبی از افراد جوان نمی بینیم خیلی از مجریان تلاش می کنند که وایرال شوند به همین دلیل حرف هایی می زنند که شاید اصلا به کارشان نخورد.

شیخ زاده در خاتمه اضافه کرد: نکته بسیار مهم در میان افراد حرفه ای و غیر حرفه ای  که همه در نظر می گیرند، این است که تمامی بیننده ها یک شخص اورجینال را دوست دارند. یعنی فرد خودش باشد و سبکی از خودش داشته باشد و اگر تقلیدی از کسی باشد فایده ای ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز