تفاهم نامه ۳۸۰ میلیارد ریالی رسانه ملی

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۳:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۵۶۸۶
تفاهم نامه ۳۸۰ میلیارد ریالی رسانه ملی
تفاهم نامه ۳۸۰ میلیارد ریالی همکاری معاونت توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با استانداری مازندران امضا شد.

به گزارش برنا؛ این تفاهم نامه در تهران به امضای علیدادی، معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی و احمد حسین زادگان، استاندار مازندارن رسید که تامین اعتبار توسعه و به روزرسانی زیرساخت‌های فنی صدا و سیمای مرکز مازندران، ایستگاه‌های تلویزیونی، رادیویی و تکمیل و توسعه پوشش دیجیتال ۶۰ ایستگاه، راه اندازی نودال، تکمیل دیتا سنتر، HD سازی واحد سیار مرکز و ... از اهداف این تفاهم نامه است.

برای اجرای این تفاهم نامه، سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران ۲۱۰ میلیارد ریال و استانداری مازندران بیش از ۱۷۰ میلیارد ریال در دو سال هزینه می‌کنند.

استاندار مازندران در این نشست گفت: ایران اسلامی بدنبال دست یابی به سند چشم انداز ۲۰ ساله در افق ۱۴۰۴ کشوری توسعه یافته است، بنابراین جایگاه و دستاورد‌های اقتصادی، علمی و فناوری در منطقه و الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده در روابط بین الملل باید تببین شود.

حسین زادگان افزود: مازندران با ظرفیت‌های فراوان مختلف در کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، گردشگری و صنعت، در گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند تاثیر مهمی در ارتقاء این جایگاه و توسعه دستاورد‌ها داشته باشد و در این راه، لازم است امکانات و تجهیزات رسانه‌ای خود را برای ساخت برنامه‌های فاخر و ارائه توانمندی‌ها در کنار دیگر ظرفیت‌ها تقویت کند.

گفتنی است؛ در این نشست هادی ابراهیمی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران و مفیـد غـلامی راد، رئیس سازمـان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز