روایت مسئولیت پذیری و ایثار یک معلم ،در برنامه "ما ایرانی ها"

۱۳۹۹/۰۹/۰۲ - ۱۴:۴۲:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۱۸۳۲
روایت مسئولیت پذیری و ایثار یک معلم ،در برنامه ما ایرانی ها
«ما ایرانی ها» با دعوت از معلم ایثارگر که شرایط بحرانی جسمی همچنان به تدریس ادامه می دهد، از امعلمان ایثارگر قدردانی کرد.

به گزارش برنا، برنامه «ما ایرانی ها»به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب یک شنبه ۲ آذر ماه ساعت ۲۲ میزبان " مریم جعفری" فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی، دبیر رسمی آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران، جهادگر و مشاور آموزشی دانش آموزان محروم و کم برخوردار  در بنیاد خیریه خرد در شهرستان ابرکوه است ، که حتی در شرایط بحرانی جسمی هم دست از فعالیت آموزشی خود برنداشت.

 "خانم جعفری"  یک روز بعد از انجام عمل جراحی، در حالی که بر روی تخت بیمارستان بود، به خاطر احساس مسئولیت، در شرایط نامساعد جسمی، انجام وظیفه آموزشی را ترک نکرد و تصویر او در فضای مجازی جهانی شد. به گفته او آموزش در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست.

اورنگی تهیه کننده برنامه در مورد این قسمت از برنامه گفت:معلمان همواره الگوی شایسته ای برای نسل آینده هستند. خانم جعفری نماد یک معلم مسئولیت پذیر و فداکار است که با تدریس از روی تخت بیمارستان پیامی انسانی و اخلاقی به دیگران داد. پیام "مسئولیت پذیری، اهمیت آموزش و توجه به نسل آینده"

برنامه  ترکیبی "ما ایرانی ها" کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که یکشنبه ، سه شنبه ، پنج شنبه و جمعه  هر هفته ساعت ۲۲ از شبکه پنج  سیما پخش خواهد شد .

مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه  از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز