نمایندگی رسانه ملی در لندن تولید می کند؛

بررسی مقابله با اسلام در مستند «اسلام هراسی در غرب»

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۲:۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۶۶۵۸
بررسی مقابله با اسلام در مستند «اسلام هراسی در غرب»
به منظور تحقق تدابیر رئیس رسانه ملی، مبنی بر فعالیت اموربین الملل در خصوص مقابله و مبارزه با اسلام هراسی، دفتر نمایندگی سازمان در لندن مستند «اسلام هراسی در غرب» را تولیدکرده است که به زودی روی آنتن سیما می رود.

به گزارش برنا، این مستند به سخنان امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه درباره اسلام و مسلمانان اشاره دارد که موجب خشم بسیاری از مسلمانان شد، به گونه ای که در شهرهای مختلف کشورهای اسلامی، تظاهراتی علیه او برگزار و تصاویرش به آتش کشیده شد. دو محور عمده سخنان رئیس جمهور فرانسه به اسلام‌ ستیزی و ارزش‌ های سکولار فرانسه مربوط می‌ شد. بر اساس تخمین آماری سازمان سیا و وزارت امور خارجه آمریکا، مسلمانان حدود ۱۰ درصد از جمعیت فرانسه را تشکیل می‌ دهند. تبلیغات اسلام هراسانه رسانه‌ ها و سیاستمداران غربی، میزان جرایم ناشی از نفرت علیه مسلمانان را در کشورهای غربی در سال‌ های اخیر افزایش داده است. از این دیدگاه، اسلام ستیزی مکرون، مشابه همان اسلام ستیزی دیگر سیاستمداران غربی است.

در مستند «اسلام هراسی در غرب» از تولیدات دفتر نمایندگی سازمان در لندن، با نگاهی به تاریخچه استعماری فرانسه، به تناقض ها در سیاست های رژیم فرانسه پرداخته شده است و در آن آشکار می‌شود که مکرون هنوز در توهم امپراتوری فرانسه است و نگاهش به دیگران، به ویژه کشورهای آفریقایی، ادامه همان سیاست های استعماری است.

در این مستند تاکید شده است که اسلام هراسان، اعتماد به نفس مسلمانان را هدف گرفته اند و نباید اجازه داد آنان به این خواسته خود دست یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز