زندگی دانشمند برجسته ایرانی در «من ایرانی‌ام»

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۶۸۱۷
زندگی  دانشمند برجسته ایرانی در «من ایرانی‌ام»
شبکه هیسپان تی وی در این قسمت از مجموعه مستند «من ایرانی‌ام» به معرفی دکتر سعید عباس‌بندی، ریاضی‌دان برجسته ایرانی می پردازد.

به گزارش برنا،  مجموعه مستند «من ایرانی‌ام» از شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان تی وی با هدف پرداختن به زندگی و فعالیت‌های شغلی و علمی 10 دانشمند برتر ایرانی، در این قسمت به زندگی و فعالیت های علمی دکتر سعید عباس‌بندی از دانشمندان برتر ریاضی در جهان می پردازد.

سعید عباس بندی متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است. وی دکترای ریاضی کاربردی از دانشگاه تربیت مدرس دارد و اولین فردی است که در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاهی داخلی موفق به اخذ دکترا شده است. او همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی پایگاه تامسون رویترز، در میان برترین دانشمندان ریاضی جهان قرار گرفت و در حال حاضر به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت است.

در این مستند که به زوایای کمتر دیده‌شده زندگی دانشمندان برتر ایرانی پردخته می شود، مخاطبان اسپانیایی زبان همراه با سعید عباس‌بندی به دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) سفر خواهند کرد و با فعالیت های علمی و پژوهشی این دانشمند ایرانی و رابطه وی با دانشجویان این دانشگاه آشنا خواهند شد.

بینندگان «من ایرانی‌ام» در ادامه میهمان خانواده عباس‌بندی خواهند شد و به پای صحبت های همسر این دانشمند ایرانی که در زمینه گوینده و دوبله فعالیت می کند، خواهند نشست.

مستند «من ایرانی‌ام» چهارشنبه پنجم آذر ماه ساعت 03:00 روی آنتن شبکه هیسپان تی وی خواهد رفت و بازپخش آن در ساعات 10:00، 19:00 و 22:30 همان روز پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز