عضو انجمن دوستی ایران و چین خبر داد:

نمایش آثار باستانی و تاریخی ایران در شهرهای چین

۱۳۹۹/۰۹/۱۲ - ۱۳:۵۴:۰۸
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۹
نمایش آثار باستانی و تاریخی ایران در شهرهای چین
وانگ در دیدار رایزن فرهنگی ایران در چین از برپایی نمایشگاه آثار باستانی و تاریخی ایران در شهرهای پکن، شانگهای و گوانجو خبر داد.

به گزارش برنا، وانگ، عضو انجمن دوستی ایران و چین و رابط موزه ملی چین با موزه‌های ایرانی با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین با عباسعلی وفایی، رایزن فرهنگی ایران در چین دیدار و گفت‌وگو کرد.

وفایی از مساعدت‌های پیشین در امر اعزام دانشجویان ایرانی به سفر گردشگری چنگدو در دو ماه گذشته قدردانی و از خاطرات حضور ایشان در برنامه‌های دانشجویان ایرانی به نیکی کرد.

وانگ به همکاری‌های مشترک موزه‌ای طی سال گذشته در شهر ممنوعه پکن و نمایش چند قلم از آثار باستانی و تاریخی ایران پرداخت و گفت: به مناسبت پنجاهمین سالگرد تأسیس روابط همه جانبه ایران و چین مقرر شده برنامه‌های متعدی برگزار شود که یکی از آنها نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری است و خواهان همکاری رایزنی فرهنگی ایران در پکن هستیم.

عضو انجمن دوستی ایران و چین بیان کرد: در نظر داریم در طول سال به نام چین در استان‌ها و شهرهای بزرگ، نمایشگاه آثار باستانی و تاریخی ایران را به نمایش بگذاریم. شهرهای پکن، شانگهای و گوانجو از شمار شهرهایی است که بنا داریم در این شهرها نمایشگاه برقرار کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز