محمدرضا خردمندان مطرح کرد:

فصل‌های بعدی «از سرنوشت» در مرحله نگارش/ قصه خوب گام اول موفقیت است

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۰۰:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۸۱۲۲
فصل‌های بعدی «از سرنوشت» در مرحله نگارش/ قصه خوب گام اول موفقیت است
کارگردان فصل اول و سوم سریال «از سرنوشت» درباره استقبال مخاطبان از این مجموعه و ویژگی‌های فصل سوم آن سخن گفت.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، فصل اول و دوم سریال «از سرنوشت» سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو سیما رفت. این مجموعه جزو معدود مجموعه‌هایی است که با بررسی مسایل روزی که نوجوانان و جوانان با آن درگیر هستند به مرحله تولید در سه فصل رسید و حال قرار است به دلیل اقبال مخاطب فصل جدید آن نیز وارد مرحله ساخت شود.

سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی «هاشم» و «سهراب» می‌پردازد که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج برعهده دارند و هر دو جزو بازیگرانی هستند که این مجموعه اولین کار آن‌ها در تلویزیون است. البته در کنار بازیگران کار اولی بازیگران کاربلدی از جمله حسین پاکدل، مائده طهماسبی، علیرضا آرا، لیلا بلوکات، پوریا پورسرخ، مجید واشقانی و… در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان «از سرنوشت» از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

خردمندان در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی برای کارگردانی فصل‌های بعدی این سریال دارد یا نه، اظهار کرد: بله. پیشنهاد ساخت فصل‌های بعدی به من شده و فصل‌های بعدی توسط نویسندگان در حال نگارش است اما شخصا همه موارد را به بعد از پخش سریال و بازخوردهای نهایی موکول کرده ام.

منبع: صبا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز