در شبکه پرس تی وی؛

مروری بر فاجعه حلبچه

۱۳۹۹/۰۹/۱۵ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۸۵۷۶
مروری بر فاجعه حلبچه
مستند «جنایت فراموش شده: حلبچه» با موضوع حملات شیمیایی صدام حسین در خلال جنگ تحمیلی علیه مردم غیرنظامی ایران و عراق در شهرهایی مانند خرمشهر، سردشت و حلبچه از شبکه پرس تی وی پخش می شود.

به گزارش برنا، این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی پناه برخدا رضایی محصول سال 2019 شبکه سه سیما بوده و حاوی تصاویر و روایت های دیده نشده ای درباره حملات شیمیایی دوران دفاع مقدس است که بخشی از روایت آن به همراه علی فریدونی، سعید صادقی و احمد ناطقی به عنوان عکاسان شناخته شده سال های دفاع مقدس انجام می شود و رضا ایرانمنش نیز گویندگی آن را به عهده دارد.

مستند «جنایت فراموش شده: حلبچه» ضمن شرح ماجرا و حمله از زبان اهالی آن مناطق به ویژه منطقه حلبچه به بیان عوارض شیمیایی روحی و جسمی قربانیان، مجامع بین المللی در مقابل جنایت صدام حسین، اعدام فوری صدام برای لاپوشانی و قسر در رفتن فروشندگان سلاح های شیمیایی به وی می پردازد.

«جنایت فراموش شده: حلبچه» یکشنبه و دوشنبه 16 و 17 آذر ماه ساعت 04:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این مستند نیز همان روز در سه نوبت در ساعات 09:00، 15:00 و 20:00 و روز بعد ساعت 01:00 روی آنتن می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز