در پی توافق با آرشیو ملی فیلم تایلند ؛

آثار سینمایی ایران در بانکوک به نمایش در می آید

۱۳۹۹/۰۹/۱۷ - ۰۸:۲۹:۰۹
کد خبر: ۱۰۹۹۵۲۲
آثار سینمایی ایران در بانکوک به نمایش در می آید
در دیدار حسنخانی رایزن فرهنگی ج.ا.ایران در بانکوک با مدیر اجرایی آرشیو ملی فیلم تایلند زمینه های گسترش همکاریهای سینمایی دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برنا ، در این دیدار به پیشنهاد آرشیو ملی فیلم تایلند توافق شد آثار سینمایی ایران در سالنهای مجهز این مرکز به نمایش درآید.

مهدی حسنخانی در این دیدار با اشاره به توفیقات بین المللی سینمای انقلاب اسلامی، پرداختن به ارزشهای انسانی و معنوی و اخلاقی مهمترین نقطه قوت موفقیت این آثار در جشنواره های مطرح جهانی نام برد.

وی در این دیدار از امکانات و تجهیزات این مجموعه از جمله سالنهای مجهز نمایش، موزه تاریخ آثار و شخصیتهای سینمایی، بخش آموزش وکتابخانه تخصصی فیلم وسینما بازدید به عمل آمد. گفتنی است تأسیس آرشیو ملی فیلم تایلند سابقه ایی 35ساله دارد و در زیرمجموعه وزارت فرهنگ این کشور قرار دارد. اخیراً بخشهای جدیدی شامل سالن نمایش جدید و دکور سینمایی آثار تاریخی و تجهیزات قدیمی برای بازدید عموم نیز به نمایش در آمده است.

گفتنی است،به جهت حادثه ترور دکتر فخری زاده دانشمند هسته ایی کشورمان و همچنین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی مقرر شد نمایش فیلم بادیگارد در اولویت اکران قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز