راهیابی ده‌ها اثر تولیدی مراکز به مرحله نهایی داوری جشنواره «نشان سلیمانی»

۱۳۹۹/۰۹/۱۹ - ۱۳:۵۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۱۰۲۲
راهیابی ده‌ها اثر تولیدی مراکز به مرحله نهایی داوری جشنواره «نشان سلیمانی»
چندین اثر تولیدی مراکز استانی صدا و سیما به مرحله نهایی داوری جشنواره سردار مقاومت و رادیو، «نشان سلیمانی»، راه یافتند.

به گزارش برنا، آثار راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره سردار مقاومت و رادیو «نشان سلیمانی» در بخش های حرفه ای و مردمی معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، چندین اثر تولیدی مراکز استانی صدا و سیما هم در این بین حضور دارند.

برنامه‌های راه یافته به مرحله نهایی داوری جشنواره سردار مقاومت و رادیو در بخش حرفه‌ای و در قالب مستند پرتره شامل «حوالی یک بامداد» از مرکز ایلام کاری از اسماعیل استخری، «رفیق خوب ما» از مرکز کرمان کاری از شبنم بختیار، «سیره سلیمانی» از مرکز یزد کاری از مریم تقی‌زاده و «مرد میدان» از مرکز لرستان کاری از علیرضا احمدی هستند.

در بخش روایتگری هم «اولین مدافع حرم» از مرکز چهارمحال و بختیاری کاری از مریم رضوی، «با دریا» از مرکز آذربایجان غربی کاری از زهرا محمدی، «پدرم حاج قاسم» از مرکز اردبیل کاری از الناز عزیزی، «روایت یک مهربانی» از مرکز خراسان رضوی کاری از رضا سلیمانی و «مرشد عشق» از استان مرکزی کاری از همایون قلعه‌نویی به مرحله نهایی داوری راه یافتند.

آثار تولیدی مراکز در مرحله نهایی بخش یو جی سی هم حضور دارند؛ «عشق بدون مرز» از مرکز چهارمحال و بختیاری کاری از فاطمه رفیعی، «داده کاوی» از مرکز خوزستان کاری از امین حسین‌زاده و «واژه به واژه خط به خط» از مرکز اصفهان با تهیه‌کنندگی لیلا عسکری، نمایندگان مراکز در این بخش به شمار می‌روند.

در ساختار برنامه‌های ترکیبی هم «پدر فرزندان اران» از مرکز آذربایجان شرقی با تهیه‌کنندگی سیده ناهید سعادتی، «سردار آسمانی» از مرکز خراسان رضوی کاری از رضا سلیمانی، «شهید قدس» از مرکز قم کاری از حسن نوروز زاده و «عمو قاسم» از مرکز یزد با تهیه‌کنندگی فاطمه دانایی، در مرحله نهایی داوری حضور دارند.

«به نام پدر» از مرکز مازندران کاری از فاطمه شافعیان، «روایت عشق» از مرکز سمنان کاری از ریحانه خیرخواهان و «سردار سلیمانی» از مرکز خراسان شمالی کاری از زهرا حیدری هم آثار تولیدی مراکز در بخش نهایی ساختار مینی فیچر هستند.

در بخش گزارش خبری نیز «بابا قاسم» و «برکت سرخ» از مرکز قم کاری از شیما کرمیانی و «راز نگین» از مرکز خراسان رضوی کاری از مریم تکافی، نمایندگان مراکز در بخش نهایی خواهند بود.

جشنواره سردار مقاومت و رادیو، «نشان سلیمانی» به همت رادیو نمایش راه‌اندازی شده و مراسم آن، 10 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز