علی لدنی:

تلویزیون بازیگران جدیدی که درخواست‌های نامتعارف از تهیه‌کننده‌ها دارند را بایکوت کند

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۱:۵۵:۴۹
کد خبر: ۱۱۰۲۴۲۰
تلویزیون بازیگران جدیدی که درخواست‌های نامتعارف از تهیه‌کننده‌ها دارند را بایکوت کند
علی لدنی با اشاره به اینکه برخی بازیگران جدید با مطرح شدن در یک اثر از تهیه‌کننده‌ها در آثار بعدی در میزان دستمزد خواسته‌های نامتعارفی دارند، تأکید کرد که تلویزیون باید این بازیگران را برای مدتی بایکوت کند.

علی لدنی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: معضل دستمزدهای بالا و درخواست‌های عجیب بازیگران معضل جدیدی در سینما و تلویزیون ما نیست، چیدمان عوامل گروه تولید در بسیاری مواقع با هماهنگی بازیگران صورت می‌گیرد، برخی بازیگران برای حضور در یک اثر از بازیگران مقابل خود می‌پرسند و بسیاری از آن‌ها حاضر نیستند در مقابل هم قرار گیرند یا برخی بازیگران نمی‌خواهند نقش مکمل بازیگر دیگری را بازی کنند.

لدنی تصریح کرد: این نوع نگرش در سینمای ما حاکم است و سال‌هاست که وجود دارد. در تلویزیون هم معضلاتی اینچنین وجود دارد، یک تهیه‌کننده در تولید یک سریال چند فصلی باید همه چیز را پیش‌بینی کند و حتی این نکته را هم در نظر داشته باشد که شاید بازیگر جوان و گمنامی که در سریال او حضور دارد و با این سریال چهره شده است در فصل بعد درخواست‌هایی داشته باشد که نتوانند این درخواست‌ها را برآورده کنند.

این تهیه‌کننده با اشاره به حذف روزبه حصاری در سریال «بچه مهندس» تصریح کرد: اگر یک بازیگر تازه‌کار که با حضور در یک اثر به جایگاهی رسیده از تهیه‌کننده در فصل‌های بعدی سریال درخواست‌های نامتعارفی دارد و دستمزدش را به شکل غیرمنطقی بالا برده است باید تلویزیون این بازیگر را بایکوت کند و حداقل او را تا چند سال از تولیداتش حذف کند. البته که منطقی‌ترین کار این است که پیش از شروع پروژه این مسائل پیش‌بینی شوند و با بازیگر قرارداد طولانی مدت نوشته شود اما در غیر اینصورت وقتی یک بازیگر جوان با مطرح شدن تصور می‌کند که خیلی اتفاق عجیبی برای او رخ داده و حال به یک چهره تبدیل شده و باید دستمزد بالایی درخواست کند و با این رفتار برایش کارش ارزش قائل نیست و به یک سریال لطمه وارد می‌کند باید توسط تلویزیون تا مدتی بایکوت شود.

او در پایان تأکید کرد: تلویزیون باید از تهیه‌کننده‌هایش حمایت کند و این حمایت معنوی باعث می‌شود تا به تولیدات به دلیل تصورات اشتباه یک فرد بی تجربه لطمه‌ای وارد نشود. این اتفاق در سینما به این شکل رخ نمی‌دهد و بیش از هر چیز مربوط به تلویزیون می‌شود که بیشتر از سینما در آن چهره‌های جدید می‌بینیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز