«طلای سرخ» از انتشارات سروش را بخوانید

۱۳۹۹/۰۹/۲۴ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۳۵۱۸
«طلای سرخ» از انتشارات سروش را بخوانید
چاپ دوم کتاب «طلای سرخ» تألیف عبدالوهاب شعرانی و با ترجمه دکتر احمد خالدی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش برنا، کتاب «طلای سرخ» با ترجمة دکتر احمد خالدی (استادیار دانشگاه علم و صنعت ایران) گزارشی از اندیشه‌ های عارف نامدار ابن‌ عربی در فتوحات مکّیّه است. این اثر تلاش می‌ کند تا تصویر روشنی از مطالب و سرفصل‌ های کتاب فتوحات مکّیّه و حساسیت‌ های فکری ابن‌ عربی، عارف نام‌ آور جهان اسلام، نمایان کند. به‌همین‌ دلیل، ترجمه حاضر بر اساس فصل‌ بندی‌ های شش‌گانه کتاب فتوحات تنظیم شده است. این کتاب در شش فصل با عناوین در معارف، در معاملات، در اموال، در منازل، در منازلات و در مقامات به شرح 560 باب فتوحات مکّیّه می‌ پردازد.

ضمن اینکه باب پانصد و پنجاه و نهم کتاب چکیده‌ ای است از کلیه باب‌ های فتوحات که ابن‌ عربی خود آن را تهیه کرده و مورد توجه شعرانی قرار گرفته است.

چاپ دوم این اثر در 646 صفحه وزیری، شمارگان 2500 نسخه و با قیمت 90000 تومان به همت انتشارات سروش در اختیار علاقه مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شماره 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شماره 66415401 تماس بگیرند.

همچنین از طریق اینستاگرام انتشارات سروش به نشانی @soroushpub_com ، واتساپ به شماره 09301949130 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز