اخبارمهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا

۱۳۹۹/۰۹/۲۹ - ۱۹:۰۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۰۶۳۴۶
اخبارمهم امروز گروه فرهنگ و هنر برنا
اخبار مهم امروز شنبه 29 آذر ماه گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنابه این شرح است.

نقدی بر فیلم "روزگار بلور"؛

نوشتن با تفنگ

​شهرام خرازی‌ها در یادداشتی به نقد و بررسی مستند «روزگار بلور» به کارگردانی امیر فرض‌الهی که در چهاردهمین جشنواره فیلم سینما حقیقت نمایش داده شده، پرداخته است.

به بهانه شب یلدا؛

مردم به جای دیدار حضوری، آنلاین دیدار کنند/ آرزو دارم کرونا پایان یابد!

مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر فرهاد آییش که در زمینه ی بازیگری از خود آثار متفاوتی از جمله" پارک وی"،"هیس دختر ها فریاد نمی زنند"،"مرگ تدریجی یک رویا" برجای گذاشته است به بهانه شب یلدا در مورد شرایط زندگی و حرفه اش با خبرگزاری برنا گفت و گو کرد.

گفت و گوی ویژه هفته به مناسبت تولد ثریا قاسمی؛

خدا را شکر زندگی می چرخد!

چندی پیش با ثریا قاسمی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گپ و گفتی داشتیم که او از کار در روزهای کرونایی گفت. به مناسبت تولد این بانوی سینما این گفت و گو را باز نشر می کنیم.

فلور نظری:

شب یلدا را امسال به صورت آنلاین زنده نگاه داریم

فلور نظری معتقد است که شب یلدا امسال بهتر است برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به دیدار یکدیگر نرویم و برای زنده ماندن این آیین پسندیده ایرانی می‌توان به صورت آنلاین حال و احوال یکدیگر را جویا شد.

اقبال واحدی:

همدلی از راه دور با پویش ارسال عکس از سفره های زیبای یلدا بهترین راه کاراست!

همچنان بینندگان دهه شصت تلویزیون اقبال واحدی را با سفرنامه «صبا» می شناسند. برنامه ای که بخشی از «صبح بخیر ایران» بود و هر روز صبح ما را به یکی از شهرهای ایران می برد و با شور و نشاط و بدون کلیشه های رایج ایرانیان را با نشاط صبحگاهی روستا و آبادی ها همراه می کرد. سید محمدعلی واحدی معروف به اقبال را می تواند از ماندگارترین مجریان صداوسیما دانست، فردی که بیشترین فعالیتش را در زمینه سفر به نقاط مختلف ایران و آشنا کردن بیننده های تلویزیون با زیرساخت ها، نیازها و زندگی در روستاها و شهرهای مختلف گذاشته است. به نظر می رسد اقبال واحدی در سفرهایش به با زبانی ساده از امکانات کشور در زمینه کشاورزی و دامداری می گوید و مهاجرت معکوس مهمترین دغدغه این تهیه کننده تلویزیون است. دغدغه ای که با توجه به آن کتاب «واحدی در سفرها به اینجا و به آنجا» را منتشر کرد.

درخواست بسیار مهم مهران مدیری از مردم / ببینید

مهران مدیری در ویدیویی با اعلام پخش ویژه‌برنامه «دورهمی» در شب یلدا از مردم خواست شب یلدا را خانه بمانند.

دستمزد عجیب برای بازیگر پر حاشیه سینما تا از خشونت خانگی بگوید

امبر هرد ۳۴ ساله، به‌ تازگی از سوی «آژانس هری واکر» به عنوان سخنران استخدام شده تا از خشونت خانگی بگوید.

رکوردشکنی عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام + عکس

با ورود عادل فردوسی پور به قطر و پخش شدن خبر گزارش زنده او روی تصاویر زنده مسابقه فینال، میزان دنبال‌کننده‌های صفحه اینستاگرام فارسی کنفدراسیون فوتبال آسیا در اینستاگرام به شکل چشم‌گیری افزایش پیدا کرد.

بغض‌ عادل قبل از آغاز گزارش فینال جام قهرمانان آسیا / ببنید

عادل فردوسی‌پور که در صفحه اینستاگرام AFC گزارشگر مسابقه فوتبال پرسپولیس و اولسان در فینال جام قهرمانان آسیا بود، گزارش بازی را با بغض آغاز کرد.

 

ماجرای ازدواج بازیگر زن سینما / من فقط یک بار ازدواج کرده‌ام!

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون به شایعه های اخیر درباره ازدواج دوباره که با نشان دادن شناسنامه اش به شایعات پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز