جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۳:۳۹
کد خبر: ۱۱۰۷۳۲۱
جشن سال نوی میلادی در رادیو ارمنی برون مرزی
رادیو ارمنی معاونت برون مرزی صداوسیما ویژه برنامه ای برای جشن آغاز سال نوی میلادی برای مخاطبان این رادیو در ارمنستان و جهان تدارک دیده و پخش خواهد کرد.

به گزارش برنا، به سنت هر ساله رادیو ارمنی معاونت برون مرزی به عنوان رسانه مرجع در حوزه اطلاع رسانی در بخش رسانه های شنیداری جامعه ارامنه ایران با تهیه و پخش ویژه برنامه عیدانه به استقبال سال نومیلادی  می رود.

بررسی سنت ها و ارزش های مربوط به ایام عید میلاد حضرت مسیح (ع)، پخش اشعار و سرودهای متناسب با این ایام، ، پیام های تبریک مخاطبان ارمنستانی و ایرانی، پیام اسقف ارامنه آذربایجان و اصفهان، مصاحبه با اسقف اعظم خلیفه گری تهران و بخش های مفرح گوناگون، ساعات معنوی و شاد ورود به سال 2021 را برای مخاطبان رادیو ارمنی دلنشین خواهند کرد.

مصاحبه با نمایندگان ارامنه کشورمان در مجلس شورای اسلامی، مروری بر رویدادهای سال 2020 و تحولات پیش رو در سال 2021، همچنین پخش گوشه هایی از جشن ها و آیین های سال نو میلادی در کشورهای مختلف جهان و پخش اشعار و سرودهایی در وصف زمستان و عید و نعمت های الهی از دیگر بخش های برنامه عیدانه رادیو ارمنی خواهد بود.

موج رادیویی FM ، فرکانس 91/5 مگاهرتز برای شنیدن ارامنه استان تهران پیش بینی شده و مخاطبان در ارمنستان و سایر نقاط جهان از طریق سایت اینترنتی رادیو به آدرس www.parstoday.com/hy و ست تاپ باکس و موبایل اپلیکیشن ایران صدا می توانند رادیو ارمنی را در این ویژه برنامه همراهی کنند.

مخاطبان گرامی می توانند از طریق شماره تماس22013761 و ایمیل armenian@ws.irib.ir پیام ها ، پیشنهادات و انتقادات خود را با رادیو ارمنی برون مرزی در میان بگذارند.

ویژه برنامه عیدانه به تهیه کنندگی مرتضی احمدی و اجرای آرتویت زهرابیان و شوغیک کشیشیان، 11 دی ماه مطابق با 31 دسامبر به وقت تهران از رادیو ارمنی برون مرزی پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز