در «انقلاب الصوره» شبکه العالم؛

بررسی روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

۱۳۹۹/۱۰/۰۱ - ۱۴:۲۵:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۷۳۳۱
بررسی روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی
روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و سرعت گرفتن آن از سوی برخی کشورها در برنامه «انقلاب الصوره» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، از آنجا که توافق عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی به نوعی خیانت و خنجر از پشت سر به ملت فلسطین است، موضوع روند این عادی سازی روابط و سرعت گرفتن آن از سوی برخی کشورهای منطقه در این برنامه از «انقلاب الصوره» با حضور فیصل عبدالساتر؛ مجری و کارشناس این برنامه تحلیل خواهد شد.

عبدالساتر در ارتباط با این موضوع به روند شتاب زده برخی کشورها درایجاد روابط با رژیم صهیونیستی و در مقابل رد این موضوع با قاطعیت تمام از سوی برخی دیگر از کشورها اشاره خواهد کرد.

وی همچنین ضمن بررسی اهداف اصلی عادی سازی روابط کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی در خصوص مغرب به عنوان آخرین کشوری که عادی سازی روابط را پذیرفته بحث خواهد کرد.

در این باره تحلیل خواهد شد که مغرب فلسطین را به وعده هایی از جانب آمریکا فروخته ولی مردم مغرب این خیانت را نپذیرفته و قاطعانه آن را رد کرده اند.

«انقلاب الصوره» تهیه شده در دفتر شبکه العالم در دمشق، امشب یکم دی ماه ساعت 22:15 دقیقه به وقت تهران، از شبکه العالم پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز