چهره ها و اخبار فرهنگ و هنر در هفته ای که گذشت؛

بازگشت نا مرغوب مهران مدیری در هفته بازگشت باشکوه عادل/ عذرخواهی به سبک کامبیز دیرباز/ دست رد محسن چاوشی به پیشنهاد میلیاردی شهاب حسینی/کار سرخابی ها به اطلاعات کشید!

۱۳۹۹/۱۰/۰۴ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۷۸۹۸
بازگشت نا مرغوب مهران مدیری در هفته بازگشت باشکوه عادل/ عذرخواهی به سبک کامبیز دیرباز/ دست رد محسن چاوشی به پیشنهاد میلیاردی شهاب حسینی/کار سرخابی ها به اطلاعات کشید!
در هفته ای که گذشت همه اخبار تحت تاثیر دعوت فدراسیون فوتبال آسیا از عادل فردوسی پور جهت گزارش مسابقه فینال جام باشگاه های آسیا و البته کیفیت و اجرای برنامه های تلویزیون در شب یلدا بود.

شل کن سفت کن هفته؛ محسن تنابنده

محسن تنابنده با انتشار پستی اعلام کرد شرایط ساخت پایتخت 7 را ندارد اما بسیاری از کارشناسان و خانواده تلویزیون معتقد هستند او بار ها گفته است به تلویزیون نمی آیم اما آمده است با این حال باید گفت حواشی رخ داده برای تنابنده در ماه های اخیر می تواند دلیل محکم تری از بهانه های همیشگی اش برای ساختن یا نساختن پایتخت باشد باید دید آیا سیروس مقدم و الهام غفوری در این باره تصمیم دیگر دارند چرا که نظر مدیران سازمان صدا و سیما چیزی جز خواسته تنابنده است.

عذرخواهی هفته؛ کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز با یک رفتار هوشمندانه، اخلاق مدارانه و حرفه ای از ریحانه پارسا با لحنی محبت آمیز عذر خواهی کرد تا بداند جایگاه یک هنرمند بالاتر از این حرفا است که کمترش را به هر دلیلی برنجاند.

او چندی پیش در یک برنامه اینترنتی در تعریف از بازیگر سریال آقازاده به ریحانه پارسا کنایه هایی زد که او را گلایه مند کرده بود.

پولدار هفته؛ محسن چاوشی

دراینکه محسن چاوشی جدا از صدای متفاوت، کاراکتری متفاوت هم دارد شکی نیست اما رد پیشنهاد میلیاردی برنامه هم رفیق توسط محسن چاوشی نشان داد او بر قاعده و اصولش پایبند است و اعداد و ارقام نجومی هم نمی تواند خواننده سریال شهرزاد را مهمان قباد سریال شهرزاد کند.

چاوشی در تمام این سال ها کنسرت نداشت، مهمان هیچ برنامه تلویزیونی نشد، به اندازه انگشتان یک دست مصاحبه نکرد تا صدای معترضش تنها در ترانه هایش شنیده شود فراموش نکنیم که این روزها بسیاری از طرفداران او در انتظار عشق هیولایی چاوشی هستند.

حذف هفته؛ علی ضیا

خیلی ها در شب یلدا منتظر علی ضیا بودند اما او با انتشار ویدیویی همان سر شبی اعلام کرد که ما امشب با شما نخواهیم بود و در حال ضبط قسمت دیگری از برنامه فرمول یک هستیم و بدون هیچ دلیل خاصی امشب روی آنتن شب یلدایی شبکه یک نمی رویم.

مهمانان هفته؛ هوتن شکیبا و بهرام افشاری

حضور هوتن شکیبا و بهرام افشاری در برنامه هم رفیق در هفته گذشته جز پر بازدید های شبکه های اجتماعی در فضای مجازی بود، خاطرات جذاب مشترک این دو بازیگر در برنامه هم‌ ‌رفیق برای کاربران دنیای مجازی و حتی خود شهاب  حسینی آنقدر جذاب بود که در لحظاتی حتی مدیریت برنامه از دست شهاب خارج می شد باید دید شهاب حسینی در ادامه قرار است با دعوت از کدام یک از ستاره های دنیای سینما و ... می خواهد هم رفیق را در اوج نگه دارد.

بی رمق هفته؛ مهران مدیری

خیلی ها منتظر بازگشت مهران مدیری بوند اما نه این مهران مدیری و این دور همی بی رمق که تنها برای دقایقی توانست مخاطبش را درگیر کند به هر حال توقع مخاطب تلویزیون از مهران مدیری و برنامه دورهمی قطعا در برنامه شب یلدا برآورده نشد چرا که مشخصا استراتژی خاصی برای برنامه شب یلدا در دورهمی اخیر دیده نشده بود و به رغم حضور مهمانان موثر با این مناسبت خاص برنامه در قواره های یلدا از آب در نیامد.

برنده هفته؛ عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در روزهایی که از سوی مدیران تلویزیون به خصوص شبکه سه با بی مهری مواجه است از سوی مدیران a.f.c کنفدراسیون فوتبال آسیا برای گزارش بازی پرسپولیس و نماینده کره ی جنوبی در جام باشگاه های آسیا دعوت شد تا به یک باره در شب مهم فوتبال کشورمان در راس اخبار قرار بگیرد بی تردید فردوسی پور یکی از بهترین های رسانه ملی در عرصه گزارش مسابقات فوتبال محسوب می شود که این روزها از سوی مدیران شبکه سه با بی مهری مواجه است اما طرفدارانش توانستند صدای او را در این مسابقه مهم و حساس بشنوند و با او خاطره بازی کنند بغض فردوسی پور در لحظات آغازین بازی تا فردای مسابقه در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

پر سر و صدای هفته؛ سریال خانه امن

سریال خانه امن در روزهای فوتبالی به دو باشگاه پرسپولیس  و استقلال رسید تا طرفداران این دو باشگاه نیز درگیر داستان این سریال در استادیوم آزادی شوند نکته جالب اینکه باشگاه استقلال از این سریال تلویزیونی گلایه کرد و حتی کار به جاهای باریک کشید.

لبخند ماندگار هفته؛ رامبد جوان

رامبد جوان مجری، بازیگر و کارگردان محبوب سینما و تلویزیون که در سال‌های اخیر با اجرای برنامه «خندوانه» به محبوبیتی بیش از گذشته رسیده یکم دی‌ماه 49 ساله شد. فیلم سینمایی «طلا» به تهیه‌کنندگی او امسال به صورت آنلاین اکران شد و آخرین اثر او در مقام کارگردان فیلم سینمایی «قانون مورفی» است که سال 1397 اکران موفقی داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز