مصاحبه ویژه ؛

لذت بخش ترین سرگرمی من ترجمه کتاب بود/در اینستاگرام دنیای کوچکی دارم

۱۳۹۹/۱۰/۰۵ - ۰۹:۵۹:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۸۷۰۷
لذت بخش ترین سرگرمی من ترجمه کتاب بود/در اینستاگرام دنیای کوچکی دارم
مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون و همسر فرهاد آییش که در زمینه ی بازیگری از خود آثار متفاوتی از جمله" پارک وی"،"هیس دختر ها فریاد نمی زنند"،"مرگ تدریجی یک رویا" برجای گذاشته است در مورد شرایط زندگی و حرفه اش با خبرگزاری برنا گفت و گو کرد.

مائده طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص اینکه در این شرایط کرونا فعالیتی دارد یا خیر به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: بله، در دوران کرونا مشغول کار جدیدی در  یک پروژه ی سینمایی بودم که تیر ماه شروع شد و مهر ماه به پایان رسید.

 بازیگر فیلم "هیس دختر ها فریاد نمی زنند" ادامه داد: طی این مدت تعطیلی، تنها چیزی که مرا در اوقات فراغت سرگرم می کرد خواندن کتاب و فیلم دیدن بود حتی مواقعی  با انجام مدیتیشن حال خوبی می گرفتم اما جدا از این ها در حال حاضر مشغول ترجمه ی یک کتاب هستم  و حس می کنم  دوران ترجمه ی این کتاب، بسیار شیرین است.

طهماسبی در خصوص این سوال که در فضاهای مجازی مانند اینستاگرام به عنوان هنرمند فرهنگ‌سازی انجام داده اید یا خیر خاطر نشان کرد: خیر، واقعیت این است که من زیاد اهل فضای مجازی نیستم و فعالیت محدودی دارم در واقع برای خودم در اینستاگرام دنیای کوچکی دارم که مسائلی که دوستشان دارم را مطرح می کنم.

او با اشاره به اینکه چه آرزویی دارد تصریح کرد: آرزوی آن چنانی ندارم اما برای خودم یک دنیای کوچکی دارم. به هر حال در هر برهه زمانی که دچار تشویش، نگرانی و خطر مانند همین کرونا می شویم آرزو می کنیم هر چه سریع تر تمام شود. با توجه به اینکه هر روز جنگ افروزی در حال رشد است و مردان سیاستمدار در هر جای دنیا هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع نمی کنند آرزو می کنم که اوضاع رو به بهبودی رود اما این آرزویم هیچ فایده ای ندارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز