افزایش خشونت های نژادی در استرالیا در مستند «بالا و پایین»

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۰۳:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۹۶۳۷
افزایش خشونت های نژادی در استرالیا در مستند «بالا و پایین»
مستند «بالا و پایین» (Down and Under) در شبکه پرس تی وی موضوع نژادپرستی و افزایش روزافزون خشونت های نژادی در استرالیا را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش برنا، این مستند به کارگردانی حمید فرج اللهی محصول سال 2014 پرس تی وی است و به انعکاس همه گیری نژادپرستی در استرالیا می پردازد.

این مستند داستان دو استرالیایی بومی به نام استیون ریج وى و رى جکسون را روایت می کند که در سن کودکى توسط دولت استرالیا به زور از خانواده هاى خود گرفته شده و به خانواده هاى سفید پوست سپرده شده اند. این دو که در حال حاضر بالاى ٦٦ سال سن دارند، همچنان مورد حمله و آزار سیاست هاى نژادپرستانه دولت و پلیس استرالیا قرار داشته و وقایعى در رابطه با رفتار نژادپرستانه در استرالیا را بازگو کرده و تلاش و مبارزه بی وقفه براى گرفتن زمین هاى اجدادى و حقوق خود از دولت استرالیا را بیان می کنند.

مستند «بالا و پایین» همچنین مروری بر زندگی دو مهاجر آفریقایی و برزیلی داشته و بازجویی بی مورد و آزار دانیال مایکل هیلى مهاجر آفریقایى توسط یک پلیس استرالیایی و اذیت و آزار گوستاوو فرالى مهاجر سفیدپوست برزیلى توسط یک استرالیایی در قطار و تهدید وی و خانواده اش به مرگ و تجاوز را به تصویر می کشد.

مستند «بالا و پایین» در 4 قسمت 25 دقیقه ای از 8 تا 11 دی ماه ساعت 04:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن نیز در ساعات 09:00، 15:00، 20:00 و 01:00 پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز