دو سریال «حس تماس» و «بیگانه با خود» به آنتن می روند

۱۳۹۹/۱۰/۰۷ - ۱۰:۴۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۱۰۲۶۵
دو سریال «حس تماس» و «بیگانه با خود» به آنتن می روند
شبکه آی‌فیلم به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) امروز و فردا، دو فیلم سینمایی «حس تماس» و‌ «بیگانه با خود» را جایگزین سریال‌های «نون و ریحون» و «مسافران» می‌کند.

به گزارش برنا، به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) آی‌فیلم فارسی در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۷ و ۸ دی، دو فیلم سینمایی در جدول پخش خود قرار داده است.

 براساس این گزارش، در روز یکشنبه ۷ دی ماه در ساعت ۱۸:۰۰ به جای دو سریال «نون و ریحون» و «مسافران» فیلم سینمایی «حس تماس» با بازی زیبا بروفه‌، علیرضا جلالی‌تبار‌، الیکا‌ عبدالرزاقی و ملیکا شعبانی‌ پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: روزبه پس از تحصیل در خارج از کشور، برای شرکت در کنفرانسی به ایران بازگشته است. او که چندسال پیش از همسرش جدا شده، توسط یکی از دوستانش باخبر می‌شود دختر کوچکش به بیماری مهلکی مبتلاست و این آغاز بحران تازه‌ای در زندگی اوست...

تکرار فیلم سینمایی «حس تماس» به‌کارگردانی داریوش یاری، ساعت‌های ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

همچنین قرار است در روز دوشنبه ۸ دی ماه در ساعت ۱۸:۰۰ نیز فیلم سینمایی «بیگانه با خود» ساخته جمشید بیات ترک به روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.

فیلم پنج اپیزودی «بیگانه با خود» روایتی است متفاوت از زندگی چند نفر که اعتقادی به مرگ ندارند اما براثر یک اتفاق همگی با هم برخورد می‌کنند.

این فیلم در ساعت ۰۲:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه بازپخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز