در نظر سنجی سینماتیکت؛

«شهرزاد» محبوب ترین سریال شبکه نمایش خانگی .

۱۳۹۹/۱۰/۱۸ - ۱۰:۵۴:۱۱
کد خبر: ۱۱۱۶۸۸۵
«شهرزاد» محبوب ترین سریال شبکه نمایش خانگی

.
سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی در رقابت با ۶۴ سریال محبوب تلویزیون و شبکه نمایش خانگی توانست با مجموع بیش از ۳۴۲۰۰۰ رای به‌عنوان محبوب‌ترین سریال از نظر مخاطبان سینماتیکت انتخاب شود.

به گزارش برنا، شهرزاد که از سال ۹۴ مهمان خانه‌ها شده بود از همان ابتدا با شخصیت‌پردازی قوی و خط داستانی جذاب و منسجم مخاطبان پرشماری پیدا کرد. آنچنان که از همین نظرسنجی مشخص است جذابیت بزرگ‌ آقا، قباد، شهرزاد، شیرین و فرهاد می‌تواند تا سال‌ها در یاد مخاطبان بماند.

آن سوی مرحله فینال سریال هم‌گناه به کارگردانی مصطفی کیایی بود که یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین درام‌های خانوادگی این سال‌هاست. هم‌گناه نیز با مجموع رای بیش از ۲۸۶۰۰۰ به مرحله فینال راه یافته بود.

در این نظرسنجی سریال‌هایی بودند که باوجود آنکه سال‌ها از اولین نمایش آن‌ها می‌گذشت با کسب تعداد رای‌های بالای چند ده هزار و رسیدن به مرحله یک هشتم و نیمه نهایی ثابت کردند همچنان از نظر مردم خاطره‌انگیز و تماشایی هستند. و مخطبان آن‌ها را به بسیاری از سریال‌های جدید ترجیح می‌دهند‌. سریال‌های باارزش، باکیفیت و محبوبی مانند: هزاردستان، روزی روزگاری، امام علی، سربداران، پدرسالار و سریال‌های جدیدتر مانند خانه‌ی سبز، در چشم باد، مدار صفر درجه، مختارنامه و وضعیت سفید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز