شکایت تهیه‌کننده «قورباغه» از دو شبکه ماهواره‌ای

۱۳۹۹/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۳:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۸۴۷۳
شکایت تهیه‌کننده «قورباغه» از دو شبکه ماهواره‌ای
علی اسدزاده از شکایت از مالکان دو شبکه ماهواره‌ای که «قورباغه» و دیگر محصولات نمایش خانگی را پخش می‌کردند خبر داد.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های برنا، علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال«قورباغه»، ضمن اعلام شکایت از دو شبکه ماهواره ای بیان داشت: متاسفانه پس از تحقیق، متوجه شدیم که مالک و عاملان اصلی دو شبکه ماهواره ای TV ۲۴ و TEHRAN TV که مدت هاست با پخش فیلم های اکران آنلاین و سریال های در حال پخش شبکه نمایش خانگی، ضرر هنگفتی به تهیه کنندگان و صاحبان فیلم ها و سریال ها زده اند، در ایران هستند.

اسدزاده ادامه داد: ما ابتدا با مسئولان ماهواره یاهست، مکاتبه کردیم و به آنها بابت این دزدی آشکار و سوء استفاده شبکه های تحت پوشش ماهواره یاهست، اعلام جرم کردیم.

تهیه کننده سریال «قورباغه» ادامه داد: ما کاملا شگفت زده شدیم وقتی که فهمیدیم صاحبان کانال های ماهواره ای غیر مجاز، در ایران حضور دارند و آزادانه بدون هیچ دغدغه ای به بیزنس در ایران مشغول هستند. لذا با تحقیق در این زمینه، توانستیم تمام مشخصات آنها را جمع آوری کرده و با اسناد و مدارکی که طی این مدت از تخلفات آنها ثبت کرده بودیم، پرونده شکایت از فرد اصلی این مجموعه و عوامل دیگر را در دادسرای فرهنگ و رسانه، به جریان بیندازیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: از طریق وکیل قانونی‌مان در کشور امارات در حال تهیه مقدمات شکایت از شرکت اپراتور ماهواره یاهست، شرکت نورث تلکام و مدیر ایرانی آن هستیم تا یک بار برای همیشه، به تخلفات بی شمار شبکه های ماهواره ای پاسخ درست داده شود.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز