رویداد ملی طواف برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۰۹:۱۰:۲۲
کد خبر: ۱۱۱۹۹۵۲
روح الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری رویداد ملی طواف در نیمه دوم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش برنا، روح الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: رویداد ملی طواف، با موضوع ارائه طرح‌های پیشنهادی و اقدامات فرهنگی دینی برتر با هدف پایش،رصد، ارزیابی تخصصی ،حمایت و هدایت طرح‌های پیشنهادی و اقدام‌های کیفی فرهنگی در موضوعات دارای اولویت عرصه فرهنگ با رویکرد آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقاء انگیزشی ،فکری و مهارتی فعالین برتر فرهنگی و حمایت مادی و معنوی با چهار محور محتوایی شامل خانواده، مفاسد اخلاقی و اجتماعی، اعتیاد، بیکاری و حاشیه‌نشینی در مناطق محروم برگزار می شود.

وی افزود؛علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۸ بهمن ماه سال جاری به دبیرخانه رویداد در شبکه‌های اجتماعی ایتا و بله به شماره ۰۹۰۵۶۴۶۰۷۷۸ ارسال نمایند وجهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین پاسخگویی به سوالات در خصوص این طرح با شماره تلفن ۷۷۵۳۰۰۸۸ در ساعات اداری تماس حاصل نمایند.

عبدالهی خاطرنشان کرد:طرح‌های برگزیده برتر و مستعد حمایت در سطح استان و کشوری در این رویداد از جوایز نقدی بهره‌مند خواهند شد.

cbb83517-c25b-4963-b916-ddf68f70a7a1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز