تقدیر از نویسنده ‌کارشناس مجله رادیویی «تاب آوری»

۱۳۹۹/۱۱/۰۵ - ۰۷:۵۰:۴۳
کد خبر: ۱۱۲۵۲۸۰
محمدرضا مقدسی موسس و مدیر خانه «تاب آوری» با حضور در دفتر شبکه رادیویی فرهنگ برای حضور اثربخش در برنامه صبح «به وقت فرهنگ» و‌ارائه نکات ارزنده برای تاب آوری مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش برنا، حسین نعمتی  مدیر گروه جامعه رادیو فرهنگ درباره  مجله رادیویی تاب آوری در این شبکه رادیویی گفت:با توجه به نتایج واحد های سنجش افکار و نیازسنجی رادیو فرهنگ این برنامه ( مجله رادیویی تاب آوری ) روزانه بصورت واحدهای مستقل درچارچوب برنامه صبح به وقت فرهنگ پخش می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: همگام با توجهات جهانی به مقوله تاب آوری و به منظور ترویج مبانی نظری و آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین فرهیخته رادیو فرهنگ با تاب آوری و همچنین کاربرد این مفاهیم و معارف باحضور محمدرضا مقدسی موسس و مدیر خانه تاب آوری به این حوزه پرداختیم 

نعمتی اظهار امیدواری کرد این مجله رادیویی در توانمندی و ارتقاء سلامت فردی و اجتماعی و مقابله افراد با انواع مخاطرات و تهدیدات به ویژه پیامدها و پسامدهای بیماری کرونا موثر واقع شود.

گفتنی است مجله رادیویی تاب آوری با محتوایی مستقل را همه روزه میتوان در برنامه صبح به وقت فرهنگ حوالی ساعت ۷:۱۰ دقیقه تا ۷:۵۰ شنید.

محمدرضا مقدسی موسس و مدیر خانه تاب آوری، تسهیلگر طرح تاب آوری اجتماعی، مدیر تیم تخصصی تاب آوری در انجمن ازدواج و خانواده کشور و چهره اثر گذار تاب آوری کشور است که اجرای کارشناسی این بخش را برعهده دارد 

از محمدرضا مقدسی کتابهای متعددی چاپ و منتشر شده است که می توان به تاب آوری در مدارس، مزایای تاب آوری، تاب آوری کودکان، روشها ی نوین، تاب آوری کودکان بی خانمان، تاب آوری، منابع و گفتمان، اقدام در کوچینگ ، تاب آوری و فرزند پروری و چند عنوان دیگر منتشر شده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز