تصمیمات «بایدن» در مورد یمن «هاشتاغ» شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۲:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۲۹۰۸
واکنش ها به تصمیم «جوبایدن» رئیس جمهور جدید آمریکا به خارج کردن گروه انصارالله یمن از لیست سازمان های تروریستی آمریکا، در برنامه «هاشتاغ» امشب در شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، اعلام رسمی جوبایدن، رئیس جمهور آمریکا به کنگره مبنی بر خارج کردن نام گروه انصارالله از فهرست سازمان های تروریستی آمریکا و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب، در این برنامه از «هاشتاغ» تشریح می شود. 

در این خصوص به سخنان «محمد البخیتی»، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن که از آمادگی این جنبش و دولت نجات ملی یمن برای پایان دادن به بحران و جنگ در این کشور خبر داده، اشاره خواهد شد. 

در ادامه ضمن اشاره به واکنش این مقام یمنی به مواضع اخیر آمریکا در قبال جنگ یمن که مدعی تلاش برای پایان دادن به این جنگ شش ساله شده، به نقل از او بیان خواهد شد که : اگر دولت آمریکا صادق باشد، این حرف به معنای پایان جنگ علیه یمن در عمل است. 

 همچنین بیان خواهد شد که «محمد البخیتی» زمان پایان یافتن جنگ را توقف حملات هوایی و ترک نیروهای اجنبی از کشور یمن اعلام کرده است. 

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای محمد العامری، امشب 18بهمن ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز