دور برگردان «خیابان ایران» به انقلاب

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۴:۵۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۳۲۹۵۹
به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور بازنمایی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ویژه برنامه «خیابان ایران» از امروز از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

به گزارش برنا، این ویژه برنامه که با اجرای مجریان شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت، امروز ساعت 16:30 و از فردا 19 بهمن در دو نوبت صبح ها ساعت10:30 و عصرها ساعت16:30 به طور زنده پخش می شود.

رویکرد این ویژه برنامه دعوت و تقدیر از نخبگانی است که در حوزه های مختلف علمی، پزشکی، فضایی و دانش بنیان اقدام به ابداع و ساخت تجهیزاتی کرده اند که در سطح ملی برای امور عام المنفعه و خودکفایی ایران اسلامی کاربرد دارد.

مهمانان امروز 18 بهمن «خیابان ایران» هم از شرکتی دانش بنیان هستند که توانسته اند اولین بار برای کمک به بیماران ام اس و سکته مغزی دستگاه کمک حرکتی ابداع کنند.

در هر برنامه مستندهایی هم از تلاش این جوانان نخبه پخش می شود. میلاد هارونی خوانند مهمان دیگر امروز «خیابان ایران» خواهد بود.  

این برنامه از امروز تا 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت و در هر برنامه تندیس افتخار ملی شبکه یک به نخبگان علمی کشور اهدا خواهد شد. روز 22 بهمن این برنامه از ساعت 9 صبح آغاز می شود و تا حوالی ساعت 14 ادامه خواهد داشت.

«خیابان ایران» به تهیه کنندگی مجید بهرامی و مقداد مومن نژاد کاری از پخش شبکه یک سیما است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز