توصیه مشاوران در رادیو فرهنگ؛

« خشت اول» یادگیری است

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۸:۵۹:۰۶
کد خبر: ۱۱۳۴۵۳۱
برنامه رادیویی «خشت اول» امروز سه شنبه ۲۱ بهمن ماه ، با موضوع قدرت یادگیری در انسان ‌راه های افزایش آن از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

یه گزارش برنا، در برنامه «خشت اول»  بیگدلی (مشاور )، با حضور در این برنامه به موضوع  یادگیری و راه های افزایش ان می‌پردازد.

تلاش برای افزایش مهارت یادگیری مغز، کمک شایانی به صرفه جویی و استفاده بهینه از آن زمان و یادگیری مطالب بیشتر در مدت زمان کمتر می کند.توانایی یادگیری سریع، سرمایه فوق‌العاده باارزشی است. افرادی که می‌توانند مفاهیم جدید را به سرعت یاد بگیرند و درک کنند، مزیت ویژه‌ای نسبت به کسانی‌ که مدام با خود کلنجار می‌روند و همیشه هم به در بسته می‌خورند، دارند. این افراد قادرند اطلاعات جدیدی را که آموخته‌اند در مدت زمان کوتاهی پردازش کنند و از مهارت‌های جدیدشان بهره ببرند.

در این برنامه ضمن بحث درباره قدرت یادگیری به معرفی و بررسی چند مزیت مهم یادگیری این مهارت پرداخته می شود.

شنوندگان این برنامه با شیوه‌های نوین تربیت فرزند مبتنی بر فرهنگ ایرانی-اسلامی‌ آشنا می‌شوند و تکنیک‌های تاثیرگذار تربیتی را می‌آموزند.

برنامه «خشت اول» در گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ به نویسندگی و تهیه کنندگی «مریم یوسفی پور» و اجرای «فاطمه امجدیان» هر سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز