«هاشتاغ» بررسی می‌کند؛

طرح سعودی برای قتل دختر مامور سابق اطلاعات به روش خاشقچی

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۴:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۱۳۴۹۰۲
افشای نقشه قتل دختر مامور سابق اطلاعات مشابه قتل خاشقچی و بازتاب آن در شبکه های اجتماعی جهان عرب در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم تشریح می شود.

به گزارش برنا، در این برنامه از «هاشتاغ»، طرح سعودی ها برای قتل دختر یک مقام اطلاعاتی سابق سعودی به شیوه قتل «جمال خاشقچی»که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی دنیای عرب داشته است، بررسی خواهد شد. 

در این باره بیان خواهد شد که یک مقام اطلاعاتی سابق سعودی که ولی‌عهد ریاض را به تلاش برای ترور خود متهم کرده، گفته است: سعودی‌ها قصد داشته‌اند به شیوه قتل «جمال خاشقچی» دختر او را نیز به کنسولگری ریاض در استانبول بکشانند. 

در خصوص سابقه وی نیز اشاره خواهد شد که سعد الجبری معاون ولی‌عهد سابق سعودی «محمد بن نایف» پیش از کودتای «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی در ژوئن ۲۰۱۷ بوده و پست مشاور امنیت ملی در وزارت کشور سعودی را بر عهده داشته است.

در ادامه برنامه هشتگ «یمن در محاصره است» نیز در توئیتر بررسی خواهد شد که  طی آن مردم یمن خواستار لغو فوری محاصره یمن شده اند  که از 6 ماه قبل ادامه دارد.

در این باره نیز ذکر خواهد شد که این هشتگ به درخواست محمد علی الحوثی، رئیس کمیته انقلابی یمن از مردم  ایجاد و داغ شده است تا اعتراض مردم یمن بدین طریق بازتاب یابد.

«هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 21 بهمن ماه ساعت 22:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز