عبدالله علیخانی:

سینما عصر جدید تعطیل نشده است / کسی سینما نمی‌رود!

۱۳۹۹/۱۲/۰۴ - ۲۰:۴۷:۰۸
کد خبر: ۱۱۴۱۷۰۵
سینما عصر جدید تعطیل نشده است / کسی سینما نمی‌رود!
عبدالله علیخانی تأکید کرد که سینما عصر جدید مدتی طولانی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود مخاطب تعطیل است و این تعطیل موقتی بوده و دائمی نیست.

عبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما و مدیر سینما عصر جدید درباره خبر تعطیل شدن این سینما در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: در حال حاضر سینماهای بسیاری مثل سینما پارس تعطیل هستند و دلیل این تعطیلی نیز مشخص است، فعلاً سینماها مخاطب ندارند و هیچ آدم عاقلی در این شرایط به سینما نمی‌رود. وقتی سینما مشتری ندارد طبیعی است که سینما تعطیل باشد و به هیچ‌وجه این خبر که سینمای عصر جدید به طور کامل تعطیل شده‌ است صحت ندارد.

علیخانی تصریح کرد: سینمای عصر جدید در یک سال اخیر فقط 10 یا 15 روز در شهریور باز بود که فروش نداشتیم و باز هم تصمیم گرفتیم سینما را تعطیل کنیم. در حال حاضر منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد و قرار است با آقای فرح‌بخش دیگر که دیگر مدیر سینما است درباره زمان بازگشایی و حتی بازسازی بخش‌هایی تصمیم بگیریم.

او افزود: مخاطبان سینمای ما اکثراً خانواده‌ها بودند و لازم است برای ارائه کیفیت بهتر به روز شویم و ممکن است در این زمینه تصمیماتی داشته باشیم که باید با آقای فرح‌بخش مشورت کنیم. متأسفانه همچنان سینماها مخاطب ندارند و فروش بلیت به حداقل رسیده است و قطعاً تا زمانی که این وضعیت را شاهد باشیم برای بازگشایی سینما اقدام نمی‌کنیم اما پس از بهتر شدن شرایط سینما عصر جدید به کار خود ادامه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز