نمایش «زیر نور ماه» در «سینمای ایران»

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۶:۴۸
کد خبر: ۱۱۴۳۹۶۲
برنامه «سینمای ایران» شبکه هیسپان تی وی در این قسمت، به نمایش و بررسی فیلم «زیر نور ماه» به کارگردانی و نویسندگی رضا میرکریمی می پردازد.

به گزارش برنا، برنامه «سینمای ایران» که هر هفته با انتخاب و نمایش یک فیلم ایرانی برای مخاطبان اسپانیایی زبان، به بررسی و تحلیل آن می پردازد، در این قسمت فیلم «زیر نور ماه» اثر رضا میرکریمی را به مخاطبان اسپانیایی زبان علاقه‌مند به کسب اطلاعات درباره سینمای ایران معرفی می کند.

در این برنامه ابتدا بخش های کوتاهی از فیلم «زیر نور ماه» پخش و ضمن معرفی آن، به مرور فعالیت ها و کارنامه رضا میرکریمی در عرصه فیلم‌سازی پرداخته می شود و در ادامه اسوالدو کانالز، مجری «سینمای ایران» با جمشید پورجواد، مدرس و پژوهشگر حوزه دین و روان در خصوص این فیلم و زندگی روحانیون در ایران گفت‌وگو می کند. 

فیلم «زیر نور ماه» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی در سال ۱۳۷۹ تولید شده و بازیگرانی چون حسین پرستار، علی بکائیان، حامد رجبلی، شقایق دهقان، مهران رجبی، اصغر حیدری،  فرشته صدر عرفایی و محمود نظرعلیان در آن نقش آفرینی کردند.

سینمای ایرانی (Cine Iraní) به تهیه کنندگی فهمیه اسماعیل پور شنبه نهم اسفند ماه ساعت 18:00 به وقت تهران روی آنتن شبکه هیسپان تی وی می رود و بازپخش آن در ساعت 10:30 و 22:30 روز یکشنبه برای اسپانیایی زبان های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز