با اتمام مجموعه «روزهای ابدی:؛

دوربین «روزهای ابدی» چرخید/ تصویری از تلاش عوامل سریال شبکه یک در روزهای کرونایی/ همراه با فیلم

۱۳۹۹/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹:۴۷
کد خبر: ۱۱۴۷۰۴۲
دوربین «روزهای ابدی» چرخید/ تصویری از تلاش عوامل سریال شبکه یک در روزهای کرونایی/ همراه با فیلم
با اتمام مجموعه «روزهای ابدی» از شبکه یک سیما پشت صحنه این سریال پنجشنبه و جمعه روی آنتن می رود.

به گزارش برنا، پشت صحنه سریال «روزهای ابدی» به کارگردانی جواد شمقدری ساعت      ۱۰: ۲۳ دقیقه روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ اسفندماه) از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این سریال که روایتی از مبارزانی بود که در سال های انقلاب تلاش کردند حکومت پهلوی را سرنگون کنند و پس از پیروزی انقلاب  نیز از جان و دل مایه گذاشتند تا ریشه استبداد را که د رلانه جاسوسی هنوز جان داشت و ده‌ها عملیات براندازانه را برای شکست انقلاب اسلامی طراحی کرده بود خشک کنند.

سریال«روزهای ابدی» که پخش آن از ابتدای زمستان از شبکه یک آغاز شد، در ایام دهه فجر واقعه تاریخی لانه جاسوسی آمریکا را روایت کرد و با پیروزی جوانان ایران اسلامی در تسخیر این سفارت و بیرون راندن دشمنان از کشور، به پایان رسید.

جواد شمقدری نویسنده و کارگردان، محسن علی اکبری تهیه کننده، احمد نجفی، رحیم نوروزی، کیمیا اکرمی و امین اسکندریان از بازیگران این سریال یکشنبه 10 اسفند از ساعت 11تا 12 در امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی رسانه ملی آماده شنیدن نظرهای مردم درباره این سریال هستند.  علاقمندان برای ارائه نظرها پیشنهادها و انتقادات درباره این سریال می توانند از سراسر کشور با شماهر تلفن 162 تماس بگیرند. ضمنا نشست خبری این سریال پس از پاسخگویی از ساعت 12تا 13 برگزار خواهد شد که به طور زنده از پایگاه اطلاع رسانی سازمان صداوسیما پخش می‌شود.    

 

نظر شما
پرونده ویژه