گزارش سریال‌های نوروزی تلویزیون؛

«همبازی» تنها سریال ملودرام نوروز / همکاری کارگردان سریال «سیاوش» با خالق «مردن در آب مطهر»

۱۴۰۰/۰۱/۰۱ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۰۳۷۱
«همبازی» تنها سریال ملودرام نوروز / همکاری کارگردان سریال «سیاوش» با خالق «مردن در آب مطهر»
سریال «همبازی» یک ملودرام عاشقانه است که در تعطیلات نوروز 1400 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار برنا، سریال «همبازی» به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی نوید محمودی ساخته شده است که به روابط جوانان، اشتغال و هویت می‌پردازد و تنها سریال ملودرام نوروز امسال به حساب می‌آید که البته به گفته تولیدکنندگانش، این سریال فضای شاد و جذاب دارد.

نوید محمودی خود از کارگردان‌ها و تهیه‌کننده‌های پر کار سینما و تلویزیون به حساب می‌آید. او ساخت فیلم‌های سینمایی «رفتن»، «رونا جان»، «مردن در آب مطهر» و «هفت و نیم» و سریال‌های «دل‌دار» و «سایه‌بان» از جمله آثار او هستند.

سروش محمدزاده کارگردان جوان سینما فیلم سینمایی «چهارشنبه» را ساخته است و سریال «سیاوش» به کارگردانی او از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود. قطعاً حاصل همکاری این کارگردان با نوید محمودی می‌تواند برای مخاطبان جدی سینما و تلویزیون کنجکاوی‌برانگیز باشد.

همبازی 3

همایون ارشادی بازیگر نقش اصلی سریال «همبازی» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، قصه این سریال را قصه‌ای جذاب دانست که می‌تواند اثری جذاب و دیدنی باشد.

او با اشاره به اینکه سریال «همبازی» به سنت‌های قدیم ایرانیان نیز می‌پردازد، این موضوع را از نکات مثبت سریال دانست و گفت: سریال «همبازی» یکی از سریال‌های نوروز 1400 است و با وجود اینکه فضای طنز ندارد و به نوعی می‌توان فضای آن را جدی دانست فکر می‌کنم از آثار خوبی باشد که مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد. البته من فقط فیلمنامه‌ آن را خوانده‌ام و می‌توانم بگویم قصه جذابی دارد و نمی‌دانم در تدوین چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود. تا زمانی که فیلم آماده نمایش نشده نمی‌توان درباره کیفیت آن اظهار نظر کرد چرا که بارها دیده‌ام آنچه که تدوین و آماده نمایش شده با آنچه که پیش‌تر فکر می‌کردیم متفاوت است.

دیبا زاهدی که در مجموعه تلویزیونی «بوم و بانو» حضور موفقی داشت در «همبازی» پخش دومین تجربه بازی در سریال تلویزیونی‌اش را تجربه می‌کند. به طور کل سریال «همبازی» را می‌توان از آثاری دانست که بازیگران مطرح بسیاری در آن ایفای نقش کرده‌اند.

«همبازی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده و مریم اسمی خانی و وحید حسن زاده نویسندگان این سریال هستند. مریم اسمی‌خانی تا امروز چند فیلم کوتاه ساخته است.

تصویربرداری این مجموعه تلویزیون برای سرعت بخشیدن به مراحل تولید توسط دو گروه انجام شد.

همایون ارشادی، نیلوفر کوخانی، محیا دهقانی، رویا جاوید نیا محمد حیدری ، دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مومن ،آتیلا پسیانی علیرضا استادی ، امیر کاظمی ،خیام وقار، پادینا کیانی و زهره نعیمی نیز پیش‌تر جلوی دوربین سروش محمدزاده رفته  و نقش آفرینی کرده اند.

دیگر عوامل سریال «همبازی» عبارتند از: کارگردان: سروش محمدزاده، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، صدابردار: سعید بجنوردی، آهنگساز ابوالفظل فراز، سرپرست گروه کارگردانی: شکیل مظفری، صداگذار: حسین قورچیان، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، طراح صحنه: احمد عبدالهی، جانشین تولید: سیاوش رمضان لو، طراح لباس: زهره سلطانی، برنامه ریز: نوشین شکری، منشی صحنه: فروغ غیاثوند و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی از عوامل پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «هم بازی» هستند.
 
یکی از نکات جالب توجه درباره سریال «همبازی» ترانه تیتراژ ابتدایی سریال «همبازی» است که توسط وحید قاسمی خواننده و آهنگساز افغانستانی (از استادان بنام موسیقی افغانستان) با شعری از سخی راهی اجرا شده است

سریال «همبازی» در ایام نوروز هر شب از شبکه دو پخش خواهد شد. ساعت 21:30  این سریال پخش و سه بار تکرار می شود.

همبازی 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز