با هدف آگاهی و همدلی اجتماعی به همت فرهنگسرای گلستان؛

ویژه برنامه جهادی « حساب دفتری » در شهر تهران برگزار می شود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۰:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۱۴۲۲
ویژه برنامه جهادی « حساب دفتری » در شهر تهران برگزار می شود
ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » به منظور آگاهی، همدلی اجتماعی و کمک مومنانه به همت فرهنگسرای گلستان در مناطق 22 گانه شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، سعید رنجبریان، رییس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله های کم برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.

مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و عدم توانایی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده اند و بعد از مدتی این بدهی ها بر روی هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.

ایشان در ادامه گفت: در ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » همکاران فرهنگسراهای شهر تهران به سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند: سوپرمارکت ها و نانوایی ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم برخوردار را تسویه خواهند کرد.

رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با مراجعه به نزدیکترین فرهنگسرای محله ی خود در این ویژه برنامه جهادی شرکت کنند.

ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » از 25  اسفندماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز