معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور مهمان «من طهران» می شود!

۱۳۹۹/۱۲/۲۴ - ۱۳:۲۵:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۲۱۷۷
دکتر حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، مهمان این برنامه از «من طهران» شبکه العالم است.

به گزارش برنا، مهدی فولادیان، تهیه کننده «من طهران» از حضور دکتر حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در برنامه امشب خبر داد و گفت: در گفت و گوی امشب با دکتر ذوالفقاری، مطالب بسیار مهمی در خصوص چگونگی برگزاری انتخابات 1400 ریاست جمهوری و همکاری های امنیتی با کشورهای منطقه به بحث گذاشته خواهد شد. 

فولادیان افزود: معاون امنیتی وزیر کشور در باب چگونگی برگزاری انتخابات 1400 ریاست جمهوری با توجه به شیوع ویروس کرونا ، تدابیر و اقدامات طراحی شده و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مطالبی را بیان کردند. 

موضوع تفاهم نامه با کشورعراق در زمینه امنیت مرزی و موضوعات دیگر برای تعاملات بهتر، تشریح حادثه اخیر سراوان در سیستان و بلوچستان و چگونگی شکل گیری آن، همکاری با کشورهای همسایه شرقی و موضوع امنیت مرزها، ساخت سامانه‌های الکترونیکی و اپتیکی، رادارها و تجهیزات به صورت بومی و نوین برای پایش تصویری مرزها و طرح شناسنامه دار شدن فرزندان دو تابعیتی از جمله مباحث مطروحه در این گفت و گو خواهد بود که فولادیان به آن اشاره نمود .     

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، 24 اسفند ماه ساعت 20 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه العالم پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز