نقدی بر کتاب خیابان الویس پریسلی؛

این کتاب با سرمایه نهادهای ضدانقلاب و سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی منتشر شده

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۶:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۲۷۸۷
این کتاب با سرمایه نهادهای ضدانقلاب و سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی منتشر شده
جمیل رحیم زاده اصل در یادداشتی به نقد و بررسی کتاب خیابان الویس پریسلی پرداخت.

به گزارش برنا، جمیل رحیم زاده اصل  منتقد کتاب در یادداشتی نوشت:

اخیرا کتابی بنام " خیابان الویس پریسلی" نوشته عسل مروارید در نروژ به زبان فارسی منتشر شده که به شکل  پی دی اف در  ایران قابل دسترسی است. این کتاب  که در قالب رمان در ١٨ فصل منتشر شده ، حاوی مطالبی کذب علیه انقلاب اسلامی و تشویق جوانان در گرایش به مسیحی شدن است. 

عسل مروارید که در کشور هلند  به عنوان نوکیش مسیحی پناهنده شده ، برای اهداف شوم خود در گمراه کردن جوانان در گرویدن به مسیحیت تبشیری صهیونیستی  تلاش می کند. او بیشتر مامور سازمانهای جاسوسی است تا با رخنه در روح و روان جوانان این مرز و بوم آنان را گمراه کند. نویسنده کتاب بدون توجه به اصالت فرهنگ ایرانی برای رخنه در هویت جوانان کشور این کتاب ضاله را منتشر کرده و سعی در خوش خدمتی به اربابان اسراییلی و آمریکایی خود بوده است.در بخش های از کتاب اسلام را به سخره گرفته و در بخشی دیگر انقلاب اسلامی را.

این کتاب با سرمایه نهادهای ضدانقلاب و سرویس های اطلاعاتی صهیونیستی منتشر شده که هدف آن ضربه به بنیان های جامعه ایرانی و انقلاب اسلامی است. 

متاسفانه فضای آزاد اینترنت در کشور موجب ورود این کتاب ضاله در قالب پی دی اف شده و ضرورت برخورد پلیس فتا و وزارت ارتباطات و وزارت ارشاد  اسلامی با آن وجود دارد.از دیگر سو باید برای برخورد قضایی و امنیتی با این نوکران جاسوس نهادهای مسول اقدام عاجل اتخاذ کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز