همزمان با آغاز سال جدید؛

جام جم غرق در نوروز می شود/ پژمان بازغی و نسرین مقانلو پای هفت سین ایرانیان خارج کشور می نشینند/ صدای سالار عقیلی در خلیج فارس می پیچد

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۳۹۰۳
شبکه جهانی جام جم در ایام نوروز 1400 با مجموعه از بهترین ویژه برنامه های خود همچون، «جمع ایرانی»، «به وقت ایران»، «فیلمخانه»، «فرزندان ایران»، «مشاور»، فیلم های سینمایی و سریال ها به خانه فارسی زبان های سراسر دنیا می رود.

به گزارش برنا، همزمان با آغاز سال نو شبکه جام جم ویژه برنامه هایی را روی آنتن می برد.

در آستانه حلول سال نو و تحویل سال دو ویژه برنامه «همیشه آبی، همیشه پارس» و «صدای پای بهار» پخش می شود.

برنامه «صدای پای بهار» از استودیو جام جم پخش شده و برنامه  «همیشه آبی، همیشه پارس» از پهنه شکوهمند خلیج فارس تقدیم ایرانیان و فارسی زبان مقیم خارج از ایران می شود .  در این برنامه که از روی یک کشتی تفریحی در حال حرکت پخش می شودنسرین مقانلو، پژمان بازغی و دکتر رشید کاکاوند در کناره سفره هفت سین ایرانیان خارج کشور می نشینند.

در این برنامه سالار عقیلی، قطعاتی جذاب و کم نظیر از موسیقی سنتی را اجرا کرده و گروه موسیقی رستاک با اجرای موسیقی های آئینی و مقامی روح نوازی می کنند .

همچنین آقای تودوروویچ( سفیر صربستان) استاد کزازی( استاد ادبیات فارسی) استاد کاظمی( از شاعران معاصر افغانستان) ناراف محمد ( فارسی پژوه تاجیکستان) و دکتر فاطمی( دکترای روانشناسی از هاروارد) از میهمانان ویژه این برنامه هستند .

«همیشه آبی، همیشه پارس»،  به مدت ۴ ساعت در آستانه تحویل سال 1400، پخش زنده می شود .

«صدای پای بهار» ویژه برنامه دیگری است که با اجرای محیا اثناوندی، محمد امین نبی الهی، مسعود روشن پژوه و شهرام نیکیار پخش می شود. شاهنامه خوانی، حضور هنرمندان نام آشنا، ورزشکاران محبوب، پخش موسیقی های شنیدنی و جذاب از جمله بخش های صدای پای بهار است .

صدای پای بهار از ساعت 9 صیح روز 30 اسفند ماه، به صورت زنده پخش شده و در ارتباط مستقیم با برنامه همیشه آبی، همیشه پارس می باشد . 

«فرزندان ایران»، عنوان برنامه دیگری است که اجرای مریم وطن پور با چهار عروسک جهانگرد، آریا، پدر بزرگ و مادر بزرگ، برنامه های شاد و مفرحی را به همراه دارد.

مهیار مجیب، داوود منفرد، سارا روستاپور، مهرداد نظام آبادی و بسیاری از چهره های محبوب کودکان از جمله میهمانان هر روزه این مجموعه هستند .

«فرزندان ایران»، از یکم فروردین ماه، هر روز ساعت 18:30 دقیقه به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود .

«فیلم خانه»، برنامه ای است که برای ایام نوروز در نظرگرفته شده و و علاوه بر پخش فیلم های مستند و شاخص ایرانی، زیبایی ها و جذابیت های کشور ایران را برای ایرانیان خارج از کشور به نمایش می گذارد.

 این مستند ها از زوایای گوناگون، فرهنگ غنی، معماری، محیط زیست و آداب و رسوم و مناسبات ایرانیان را به تصویر می کشد. در این برنامه پس از معرفی کارگردان اثر، فیلم به نمایش در آمده و سپس تحلیل کارشناسان مطرح می شود.

این برنامه در واقع انعکاس درخوری است از زیبایی ها و پیشرفت ها و شکوفایی کشور، که فرهنگ غنی و تمدن ایرانی را به نمایش می گذارد، فیلم خانه در 16 برنامه ، 45 دقیقه ای در نوروز 1400، پخش می شود .

فیلمخانه، از یکم فروردین ماه، هر روز ساعت 23:00 به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود .

«مشاور» برنامه ای است که با حضورکارشناسان حقوقی و با اجرای دکتر مازیار قاسمی به قوانین مختلف در موضوعات متنوع اشاره می کند. در این برنامه موضوعاتی همچون 

 نحوه طرح دعاوی در اسناد تجاری ، املاک و اسناد ، حقوق ثبتی، قاچاق کالا و ارز، نحوه تنظیم وکالتنامه، داوری در قراردادها و نحوه انتخاب وکیل، ضمنا ابراهیم آشوری علی رمضانزاده ، مهدی محمد یاری ، دکتر مهدی شعبانی ، وحید تقی پور، ابراهیم فصیحی مقدم و حسن صمدی کارشناسانی هستند که در مشاور نوروزی حضور می یابند .

مشاور، از یکم فروردین ماه، هر روز ساعت 17:45 به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود .

همچنین فصل دوم سریال «نون خ»، در ایام نوروز، هرشب 24:00 به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود . 

«جمع ایرانی» هم، در نوروز 1400 با بینندگان بوده و هرشب با یک برنامه شاد و میهمانانی از عرصه های مختلف فرهنگی، ورزشی و هنری از جام جم پخش می شود .

جمع ایرانی، از یکم فروردین ماه، هر روز ساعت 01:00 بامداد به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود .

همچنین «به وقت ایران» نیز با بخش های مختلف و جذاب که شامل گفتگو های شاد و صمیمی با هنرمندان عرصه های نمایش و موسیقی می باشد از دیگر ویژه های نوروزی جام جم می باشد، این برنامه با جرای خانم ملک پور، آقای رنجبر و نوروزی پخش می شود .

به وقت ایران، از یکم فروردین ماه، هر روز ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران از جام جم 1، پخش می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز