در شبکه العالم؛

بررسی انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی در تلویزیون

۱۴۰۰/۰۱/۰۳ - ۱۲:۴۱:۰۹
کد خبر: ۱۱۵۵۶۷۶
بررسی انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی در تلویزیون
حواشی برگزاری چهارمین انتخابات پارلمانی در رژیم صهیونیستی و واکنش ها به آن در این برنامه از «هاشتاغ» شبکه العالم بررسی می شود.

به گزارش برنا، بازگشایی مراکز رأی‌گیری در سرزمین اشغالی برای برگزاری چهارمین انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی و حواشی آن در برنامه امشب «هاشتاغ» تشریح می شود.

در این خصوص اشاره خواهد شد که رقابت اصلی در این انتخابات به دست حزب راستگرای لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» و حزب «یش عتید» به رهبری «یعیر لیپید» خواهد بود و چنانچه هر یک از این دو حزب بتواند با احزاب همسو، ائتلاف اکثریت را تشکیل دهد، می تواند رهبری کابینه آینده را در دست داشته باشد.

در تحلیل این موضوع بیان خواهد شد که بنیامین نتانیاهو طی ۱۲ سال گذشته نخست وزیر رژیم اسرائیل بوده و انتخابات این دوره همچون دوره های اخیر به نوعی تبدیل به همه پرسی برای سیاست های نتانیاهو تبدیل شده است.

  در ادامه برنامه , پیشنهاد آتش بس از سوی سعودی ها در یمن واکنش هایی را به دنبال داشته است که در برنامه امشب به آن نیز پرداخته خواهد شد.

در این خصوص به نقل از رئیس هیات مذاکره کننده یمن، محمد عبدالسلام ذکر خواهد شد که وی هر گونه موضع و یا ابتکاری که بخش انسانی را از معاملات نظامی و یا سیاسی جدا نسازد و محاصره را از یمن رفع نکند، جدی نمی داند و خواستار توقف تجاوزگری و رفع محاصره از سوی عربستان و عدم ورود به مباحث مناقشه آمیز از سوی این کشور شده است.

   «هاشتاغ» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدمعین مقامی و اجرای علا قاسمی، امشب 3فروردین ماه ساعت 23:15 به وقت تهران از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز