بعد از فیلم تحسین شده «جانوران بدون ملت»؛

کری فوکوناگا و اقتباس سینمایی «روح توکیو»

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۰۳:۵۸:۰۰
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶۷
کری فوکوناگا و اقتباس سینمایی «روح توکیو»
فوکوناگا که با فیلم تحسین‌شده «جانوران بدون ملت»/ Beasts of No Nation و سریال محبوب «کارآگاه حقیقی» / True Detective شناخته می‌شود، فیلمی را بر اساس کتاب‌های مصور علمی‌خیالی «روح توکیو»/ Tokyo Ghost برای «لجندری» می‌سازد.

به گزارش برنا، داستان در سال ۲۰۸۹ می‌گذرد که بشر کاملاً به فناوری به عنوان راه گریزی از واقعیت معتاد شده است. دِبی دیکِی و لِد دِنت که حافظ صلح هستند عازم مأموریتی به آخرین کشور بدون فناوری باقی‌مانده روی کره زمین می‌شوند: ژاپن. فوکوناگا یکی از تهیه‌کنندگان پروژه هم خواهد بود و فیلم‌نامه را ریک رِمِندِر که با شان گوردن مِرفی خالق این کتاب‌های مصور است، اقتباس خواهد کرد.

آخرین فیلمی که فوکوناگا کارگردانی کرده است، جدیدترین فیلم در مجموعه جیمز باند است با عنوان «زمانی برای مردن نیست»/ No Time to Die که حسابی علاقه‌مندان را کنجکاو کرده و عرضه‌اش بارها به تعویق افتاده است. البته فوکوناگا این روزها درگیر کارگردانی سه قسمت اول سریالی است با نام Masters of the Air که داستانش در زمان جنگ جهانی دوم روی می‌دهد.

رِمِندِر کتاب‌های مصور مختلفی را نوشته که منبع ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته‌اند از جمله کتاب‌هایی که الهام‌بخش ساخت این سه فیلم شدند: «انتقام‌جویان: پایان بازی»/ Avengers: Endgame، «فالکِن و وینتِر سولجِر»/ The Falcon and the Winter Soldier و «ددپول ۲»/ Deadpool 2.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز