به کوشش خانه نوآوری تعلیم و تربیت؛

کتاب «گذار در بحران» همخوانی می شود

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۰۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۵۴۳۹
رویداد «هم‌خوانی کتاب گذار در بحران» با هدف « ارائه خلاصه کتاب و همچنین هم‌اندیشی و هم‌فکری و شنیده شدن نظرات و بازخوردها و دیدگاه‌های فعالان تعلیم‌وتربیت و دغدغه‌مند در تاریخ چهارشنبه ۸ اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش برنا، خانه نوآوری تعلیم و تربیت، درباره ضرورت‌ها و دلایل برگزاری این رویداد اعلام کرد: بسیاری از ما دوست داریم کتاب بخوانیم و میل و اشتیاق این را داریم که بخشی از برنامه زندگی خودمان را برای کتاب خواندن برنامه‌ریزی کنیم.

اما گاهی شرایط و یا اتفاقاتی پیش می‌آید که باعث می‌شود نتوانیم کتاب بخوانیم و حتی شاید کتابی را که داریم می‌خوانیم نصفه و نیمه رها کنیم.حتی اگر آن  یک کتاب مهم و پر از ایده‌ها و تجربه‌های عالی و ناب باشد. 

 بنابراین ما قصد داریم کتاب «گذار در بحران: تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر» تازه‌ترین اثر آقای اردوان مجیدی را به‌صورت هم‌خوانی گروهی مطالعه و در یک رویداد برای مخاطبان ارائه کنیم تا فرصتی باشد برای علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان تعلیم و تربیت به ویژه کسانی که به دنبال تغییر و تحول و تبدیل کردن نظام آموزشی فعلی به یک «نظام برتر» هستند.

زمان برگزاری رویداد

رویداد هم‌خوانی «کتاب گذار در بحران» روز چهارشنبه ۱۴۰۰/۰۲/۰۸ بعد از افطار به صورت مجازی از ساعت ۲۱ تا ۲۳ به میزبانی نویسنده کتاب و جمعی از فعالان عرصه تعلیم و تربیت برگزار خواهد گردید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز