دوربین اسکورسیزی روی «قاتلان ماه کامل» افتاد

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۰۹:۳۴:۳۱
کد خبر: ۱۱۶۸۳۱۶
دوربین اسکورسیزی روی «قاتلان ماه کامل»  افتاد
مارتین اسکورسیزی با هدف تصویر کردن دوره‌ای از تاریخ آمریکا که هرگز نباید فراموش شود بر صندلی کارگردانی «قاتلان ماه کامل» نشست.

به گزارش برنا، مارتین اسکورسیزی که از بهار سال گذشته در تدارک ساخت «قاتلین ماه کامل» بود،دربیانیه‌ای به مناسبت آغاز فیلم‌برداری فیلم «قاتلان ماه کامل» عنوان کرد: «از این که نهایتا فیلم‌برداری این فیلم را در اوکلاهاما آغاز کردیم ، هیجان زده هستیم. پرداختن به داستان سرزمینی که این اتفاقات در آن رخ داده بسیار حائز اهمیت است که تصویری درست و موثق از مردم  و زمان ارائه دهیم. تصویر کردن این داستان در سرزمینی که وقایع در آن رخ داده بسیار ضروری است و به ما امکان می‌دهد تصاویری دقیق از آن زمان و مردم این سرزمین به تصویر بکشیم».

در فیلم «قاتلان ماه کامل» رابرت دنیرو در نقش ویلیام هیل بازی می‌کند و دیگر بازیگر این فیلم نیز لئوناردو دی‌کاپریو است، البته بازیگران بومی نیز در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند که اسکورسیزی درباره آن‌ها گفته‌است:«از این‌که با بازیگران بومی کار می‌کنم تا این داستان و دوره‌ای از تاریخ آمریکا که نباید هرگز آن را فراموش کرد را زنده کنم،خوشحال هستم».

داستان این فیلم که  بر اساس کتاب پرفروشی نوشته دیوید گرن ساخته می‌شود؛ درباره مجموعه قتل‌هایی است که در دهه ۱۹۲۰ میلادی در اوکلاهاما روی داد؛ زمانی که سرخپوستان منطقه اوسیج در زیرزمین‌های خود نفت کشف کردند و سپس تک به تک کشته شدند و با افزایش آمار قتل‌ها سازمان تازه تاسیس اف‌بی‌آی پرونده را در دست گرفت و یکی از هولناک‌ترین جنایت‌های سازمان‌یافته تاریخ آمریکا افشا شد.

اریک راث نویسنده فیلم‌نامه «قاتلین ماه کامل» که فیلم‌نامه‌هایی چون «فارست گامپ» و «مورد عجیب بنجامین باتن»را هم نوشته است، این فیلم را آخرین وسترنی توصیف کرده که احتمالا با این سبک و سیاق ساخته می‌شود و تاکید دارد:« این فیلم شبیه هیچ یک از فیلم‌هایی نیست که تاکنون دیده‌ایم».

کمپانی اپل در نقش سرمایه‌گذار فیلم «قاتلان ماه کامل» و در کنار کمپانی پارامونت که پخش کننده این درام است، مارتین اسکورسیزی را همراهی می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز