گفت‌وگوی هفته؛داریوش ارجمند: هیچ‌وقت در اثری که به آن علاقه‌ای نداشته باشم، بازی نمی‌کنم

ماجرای یاور از زبان داریوش ارجمند

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۵۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۸۳۶۷
ماجرای یاور از زبان داریوش ارجمند
پس از پخش چند قسمت ابتدایی سریال «یاور» بسیاری بر این عقیده‌اند که کاراکتر یاور در این سریال با بازی داریوش ارجمند شباهت زیادی به کاراکتر «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» دارد که داریوش ارجمند تأکید دارد هیچ شباهتی بین این دو کاراکتر وجود ندارد.

داریوش ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون که سریال «یاور» با بازی او در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه سه پخش می‌شود در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: این روزها همچنان مشغول تصویربرداری سریال «یاور» هستیم که بخش‌هایی از آن باقی مانده و تمام گروه در تلاش هستند تا اثر با بهترین کیفیت در زمانی که باقیمانده آماده پخش شود.

ارجمند خاطرنشان کرد: در سریال «یاور» ایفای نقش اصلی را بر عهده دارم که یک چلوکبابی دارد. بهتر است فعلاً درباره نقشی که در این سریال دارم صحبت نکنم، باید صبر کنیم و سریال را تا پایان ببینیم و بعد درباره این مجموعه تلویزیونی و کاراکتر یاور صحبت کنیم.

این بازیگر درباره شباهت کاراکتر یاور در مجموعه تلویزیونی «یاور» با کاراکتر حشمت فردوس در سریال «ستایش» گفت: من هیچگونه شباهتی بین کاراکتر حشمت فردوس سریال «ستایش» با یاور نمی‌بینیم، یاور و حشمت هیچ شباهتی به هم ندارند. این دو کاراکتر با وجود اینکه توسط یک نویسنده طراحی شده‌اند و یک بازیگر نقش هر دوی آن‌ها را ایفا کرده، حتی روی کاغذ و در فیلمنامه هم شباهتی به هم ندارند و اصلاً اینگونه نیست که من به عنوان بازیگر تلاش کرده باشم که یاور به حشمت فردوس شبیه نشود چرا که این تفاوت در شخصیت‌پردازی دو کاراکتر وجود دارد و اگر کمی دقت کنیم متوجه تفاوت‌های کاملاً مشخص در شخصیت‌پردازی آن‌ها خواهیم شد.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «امام علی (ع)» در ادامه اظهاراتش تأکید کرد: هیچوقت در اثری که علاقه‌ای به نداشته باشم و نظرم را جلب نکرده باشد بازی نمی‌کنم. «یاور» هم سریالی است که هم در متن برایم اثری ارزشمند و جذاب بود و هم تیم تولید را می‌شناختم و همکاری با آن‌ها برایم اتفاق خوشایندی است. به همین دلیل هم از مردم خواستم این سریال را ببینند و اطمینان دارم که «یاور» مخاطبان بسیاری خواهد داشت.

ارجمند در پایان اظهار داشت: قضاوت کردن درباره سریال «یاور» هنوز خیلی زود است و باید این سریال را تا انتها دید و بعد درباره آن صحبت کرد. آثاری که سعید مطلبی می‌نویسد سریال‌هایی اجتماعی، اخلاق‌گرا و خانوادگی هستند که «یاور» هم حائز چنین ویژگی‌هایی است. امیدوارم مردم این سریال را ببینند و از دیدن آن لذت ببرند.

داریوش ارجمند بازیگر باتجربه سینما و تلویزیون ایران است که در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی متعددی ایفای نقش کرده است که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به فیلم‌های سینمایی «ناخدا خورشید»، «کشتی آنجلیکا» و «پرده آخر» و مجموعه‌های تلویزیونی «روزهای زندگی»، «ساعت شنی» و «ماه و پلنگ» اشاره کرد.

نظر شما
پرونده ویژه