بررسی اتفاقی که تاریخی نبود؛

نگاه «گربه ها و سگ ها»به انتخاب هریس

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۴:۳۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۵۸۳
انتخاب «کاملا هریس» به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا که رسانه های این کشور از آن به عنوان اتفاقی تاریخی یاد می کنند، دستمایه گفتار طنز لمبیت اوپیک در برنامه «گربه ها و سگ ها» (Cats & Dogs) شبکه پرس تی قرار گرفته است.

به گزارش برنا، برنامه این هفته «گربه ها و سگ ها» به تهیه کنندگی مهدی عرب به زبان طنز به مساله حقوق زنان در آمریکا علیرغم ادعاهای این کشور می پردازد و البته تاکید می کند حقوق و جایگاه زنان آمریکایی در محل کار و اجتماع به سفید، سیاه، سرخ، زرد، سبزه و ... رنگ بندی شده است.  

لمبیت اوپیک مجری «گربه ها و سگ ها» با توجه به انتخاب کاملا هریس به عنوان معاون رییس جمهور آمریکا یادآوری می کند که پیش از این اتفاق تاریخی!! و در دهه های قبل بی نظیر بوتو در پاکستان و تانسلو چیللر در ترکیه نخست وزیر کشور شدند و قبل از آن ها ایندریا گاندی عالی ترین مقام دولتی در هند بود و در بنگلادش خانم شیخ حسینه دومین زنی شد که به نخست وزیری رسید و در کشور کوچک مسلمان کوزوو خانم عاطفه یحیی آغا از سال 2011 تا 2016 رئیس جمهور این کشور بوده است و ... و ... .

برنامه «سگ ها و گربه ها» پنج شنبه ساعت ۲۱:۰۰ به وقت تهران روی آنتن شبکه پرس‌ تی‌ وی می رود و بازپخش آن ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز جمعه، ۰۰:۰۰ و ۱۲:۰۰ شنبه و ۱۹:۰۰ روز یکشنبه آینده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز