با توجه به بازدیدهای اینترنتی؛

«احضار» در صدر بازدیدهای رمضانی ایستاد/ سریال سعید سلطانی کمترین محبوبیت را دارد

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۰:۲۳
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۳
«احضار» در صدر بازدیدهای رمضانی ایستاد/  سریال سعید سلطانی کمترین محبوبیت را دارد
براساس میزان بازدیدهای اینترنتی میزان محبوبیت سریال های ماه مبارک رمضان از شبکه های سیما؛ مجموعه نمایشی «احضار» بالاترین میزان توجه مخاطبان را جلب کرده است.

به گزارش برنا؛ براساس مراجعه بینندگان به سایت و اپلیکیشن تلوبیون برای مشاهده سریال های تلویزیون «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی با بازدید قابل توجه حدود ۳ میلیونی، پربیننده‌ترین سریال تلویزیون در هفته اول ماه رمضان در تلوبیون شد.

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی که از شبکه یک سیما پخش می‌شود با ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۴۷۳ بیننده در تلوبیون تا این لحظه پربیننده‌ترین سریال تلویزیون است.

 سریال «بچه مهندس۴» شبکه دو سیما به کارگردانی احمد کاوری نیز با بازدید ۲ میلیون و ۲ هزار و ۸۶۱ بازدید در رتبه دوم قرار دارد.

«یاور» به کارگردانی سعید سلطانی هم که از شبکه سه سیما پخش می‌شود به بازدید ۱ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۷۹ بازدید رسید و در رتبه سوم قرار گرفت.

با توجه به بازدیدهایی که سریال‌های ماه رمضان در تلوبیون (پیگیری سریال در فضای اینترنتی) کسب کردند می‌توان میزان رضایت‌مندی و دنبال کردن مخاطب را از سریال‌های ماه مبارک رمضان به خوبی فهمید. بازدید از سریال «احضار» که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید شده است، نشان از رضایت‌مندی و پیگیری مخاطب از این سریال دارد که ظرف یک هفته توانسته به این میزان بازدید بیننده دست یابد.

 

نظر شما
پرونده ویژه