در دو بخش شعر و نثر؛

تمدید دومین دوره جشنواره ترجمه ادبی ترجمیک

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۱:۲۹:۵۴
کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۳
تمدید دومین دوره جشنواره ترجمه ادبی ترجمیک
دومین دوره جشنواره ترجمه ادبی ترجمیک به دلیل حجم بالای ارسال آثار و با توجه به اینکه تعدادی از علاقه‌مندان موفق به ارسال آثارشان نشده‌اند، یک هفته دیگر تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ماه آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش برنا؛ با توجه به حجم بالای ارسال آثار و اینکه تعدادی از علاقه‌مندان موفق به ارسال آثارشان نشده‌اند، این جشنواره یک هفته دیگر تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۴ اردیبهشت ماه آثار خود را ارسال کنند.

دومین دوره مسابقه ترجمه ادبی از 1 اردیبهشت 1400، با هدف غنا بخشیدن به تجربه ادبی مترجمان، ایجاد رقابتی جذاب در حوزه ترجمه، شناسایی استعدادهای این حوزه و تقویت جریان تبادلات فرهنگی بین ایران و جهان، در حال برگزاری‌ست.

از تمامی مترجمان علاقمند به ادب فارسی، دعوت می‌شود تا بهترین برگردان و بازآفرینی متون مشخص شده در جشنواره را ارائه دهند.

این دوره از جشنواره با توسط موسسه ترجمیک و با همراهی نشریه بخارا و پارک علم و فناوری دانشگاه شریف برگزار می‌گردد و پذیرای ترجمه آثار در دو زبان عربی و انگلیسی است.

جشنواره ترجمه ادبی ترجمیک همچون سال گذشته در دو بخش شعر و نثر برگزار خواهد شد. هدف از این جشنواره، ارتقای تبادلات فرهنگی بین ملت‌ها و ارتقا کیفیت ترجمه ادبی است. در این جشنواره علاقه‌مندان حوزه ترجمه ادبی، به طبع‌آزمایی می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات این مسابقه و جوایز برندگان می‌توانند به پیوند https://tarjomic.com/adabi1400 مراجعه کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز