گفت و گوی اختصاصی شبکه العالم با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین؛

ملت فلسطین با تکیه بر مقاومت سربلند خواهد بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۶ - ۱۴:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۱۷۵۲۹۳
ملت فلسطین با تکیه بر مقاومت سربلند خواهد بود
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دکتر زیاد نخاله، مهمان امشب برنامه «بوصلة المسلمین» شبکه العالم است و در خصوص آخرین تحولات فلسطین گفت و گو خواهد کرد.

به گزارش برنا، شبکه العالم  در گفت و گو با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دکتر زیاد نخاله در برنامه «بوصلة المسلمین»، آخرین تحولات فلسطین و مسائل پیرامون آن و همچنین ابعاد روزجهانی قدس، را تشریح خواهد کرد.

 اهتمام امام خمینی (ره) به مسئله فلسطین و قدس شریف از همان بدو تاسیس انقلاب اسلامی و حمایت همه جانبه و تمام قد ایران از مقاومت فلسطین در همه زمینه ها علی رغم توطئه برخی رژیم های عربی علیه فلسطین و مردم آن و واهمه صهیونیست ها از ایران به عنوان دشمن اصلی رژیم صهیونیستی که هیچگاه آن را به رسمیت نشناخته است، از جمله مباحثی است که به آن نیز اشاره خواهد شد.  

دکتر زیاد نخاله ضمن اعلام مخالفت فلسطینیان با طرح سازش آمریکا، بر ائتلاف خود با همه گروه‌های پایداری و مقاومت در برابر برنامه‌های آمریکایی- صهیونیستی در منطقه و جهان تأکید خواهد کرد.

وی در آخر ضمن رد هر گونه راه حلی مبنی بر نقض حقوق تاریخی فلسطینیان، بر باقی ماندن  فلسطینیان در میدان تاکید و سربلندی آنان با تکیه بر مقاومت را قطعی خواهد دانست.    

 « بوصلة المسلمین» به تهیه کنندگی و اجرای حسین عزالدین، امشب 16 اردیبهشت ساعت 21 به مدت 25 دقیقه به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز