در کانال اردوی شبکه سحر؛

«روز قدس» در پاکستان

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۲:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۵۲۹۴
«روز قدس» در پاکستان
برگزاری مراسم های روز جهانی قدس در شهرهای مختلف کشور پاکستان در مستند «روز قدس در پاکستان» از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا، تاریخچه برگزاری مراسم روز جهانی قدس در حمایت از ملت مظلوم فلسطین در کشور پاکستان از ابتدا تا کنون در مستند «روز قدس» به نمایش در خواهد آمد.

در این مستند بیان خواهد شد: از شهر کراچی در جنوب پاکستان گرفته تا لاهور قلب فرهنگی این کشور و اسلام‌آباد پایتخت، شخصیت‌های سیاسی و مذهبی این کشور از جمله مقامات و رهبران حزبی اعلام کرده اند که مسلمانان این کشور همگام با ملت های مسلمان و آزادیخواهان جهان با لبیک به فرمان حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز جهانی قدس را با تاکید بر حمایت از فلسطین و محور مقاومت و همچنین فریاد نفرت علیه صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و بین المللی آنان، گرامی می‌دارند.

در بخشی از این مستند نیر گفت و گوهایی نیز با روحانیون شیعه و سنی و کارشناسان مشهور سیاسی در پاکستان با محوریت موضوع فلسطین و روز جهانی قدس پخش خواهد شد.

«روز قدس در پاکستان» به تهیه کنندگی محمد علی ذاکری، 17 اردیبهشت ساعت 11:30 به مدت 30 دقیقه از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز