طی فراخوانی اعلام شد؛

خبری تازه برای علاقمندان به پژوهش های رادیویی و تلویزیونی

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۲۳:۰۶:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰۴
خبری تازه برای علاقمندان به پژوهش های رادیویی و تلویزیونی
فراخوان عناوین و اولویت های پژوهشی رادیویی و تلویزیونی در سال 1400منتشر شد.

به گزارش برنا؛ واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا وسیما از بین علاقمندان و پژوهشگران موضوعات و مطالعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، هنری و رسانه ای دعوت به همکاری می کند.

براساس فراخوانی که هر سال واحد پژوهش های کاربردی معاونت برون مرزی صدا وسیما برای برخورداری، تدوین اندیشه و استراتژی های راهبردی جدید انجام می دهد، امسال نیز از علاقمندان دعوت به عمل آمده تا از میان سرفصل ها و موضوعات متنوع و مختلف ارائه شده، موضوع یا موضوعاتی را انتخاب و با رعایت اصل «تاکید بر رسانه ای بودن» مطالعات و پژوهش ها، اقدام به ارائه پروپوزال حداقل در ده صفحه نمایند.

پژوهشگران و علاقمندان مطالعات و موضوعات علمی می توانند از طریق لینک های ذیل، فرم پروپوزال، راهنمای نگارش و موضوعات پژوهشی را دریافت و پس از تکمیل به آدرس الکترونیکی arcbm@irib.ir ارسال نمایند.  

پروپوزال های دریافتی در شورای برون مرزی مورد بررسی و با پژوهشگری که بیشترین امتیاز را کسب نماید عقد قرارداد بسته خواهد شد.

مهلت ارسال پروپوزال های پیشنهادی تا 10 خرداد 1400 است و علاقمندان می توانند از طریق شماره تماس 4 و 22167153 اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایند.

همچنین برای دریافت فرم پروپوزال به آدرس http://arc.irib.ir مراجعه شود .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز